środa, 20 sierpnia 2014

Lovely colours.

szpilki - tutaj  bluzka - tutaj    torebka - Twoje Torebki 
bransoletki - Lookmania   zegarek - Deja vu


    Wydaje mi się ze staję się przewidywalna - jak nie pastele, zielenie, błękity to motywy kwiatowe. A dzisiaj połączyłam to wszystko razem, dodając do całości cudowne szpilki z Lovely Shoes oraz bransoletki od Lookmanii (znajdziecie je również na fb).

   Zastanawiam się czy mogłabym Was czymś zaskoczyć, czy jest coś w czym nie spodziewacie się mnie zobaczyć... Napiszcie proszę o tym w komentarzach.

ps. Mam! W końcu znalazłam lokówkę, dzięki której mam loki takie jak zawsze chciałam ale o tym opowiem Wam w osobnym poście.















Nie byłabym sobą gdyby nie miała wygodnych butów na zmianę :)


zdjęcia - Mariusz, dziękuję ;)

50 komentarzy:

  1. jak zwykle nie przepadam za bluzeczkami tego typu, to ta mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się zwłaszcza ostatnie dwa zdjęcia, ze względu na niezmiernie urokliwe butki! pozdrawiam, Bogna
    http://akantbiz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem fanką lokow , ale Twojej urody jak najbardziej :)
    Udany set ! Szpilki ze ach ...
    Ale co całości te buty na zmianę idealnie mi pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpilki - boskie :)
    Śliczne zdjęcia :) Całą stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy super, bluzka też bardzo ładna na Tobie prezentuje się znacznie lepiej niż na zdjęciu.Buty niestety zupełnie mi się nie podobają zbyt przesłodzone - nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za szczerą opinię, też mam mieszane uczucia do tych szpileczek :) są urocze ale tylko na specjalne okazje...

      Usuń
    2. ja się wtrącę , bo mi się buty bardzo podobają, nie wiem co bardziej bluzka czy szpilki!

      Usuń
  6. Te szpilki to prawdziwe cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tam nie przeszkadza, gdy ktoś jest 'przewidywalny'. Fajnie jest mieć parę takich właśnie powtarzających się elementów, które budują styl.
    Ale Ci pięknie te loki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kwiatki na bluzce są idealnie dobrane pod kolor włosów!
    oj, jak mi się to podoba - lubię dbałość o takie detale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalenie podoba mi się ten zestaw. Właśnie mnie zaskoczyłaś, bardzo pozytywnie. Cudowny odcień spodni. Zainspirowałaś mnie. Mam podobne spodnie w szafie i miałam problem z czym je zestawić :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. super bluzka:) fajnie wszystko zestawiłaś<3

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny zestaw, piękne kolory, wyglądasz bosko
    zapraszam na nasz najnowszy post i czekamy na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kwiecista bluzeczka jest śliczna a jeszcze fajniejsze masz buty! są cudowne wręcz i piszę to ja amatorka balerinek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. znów bardzo kobieco. Bo i kolory, i kwiatki, i groszki... pięknie.
    Zaskoczyć możesz, zawsze coś się znajdzie.
    Zaskoczyłabyś mnie mrocznym total black lookiem, garsonką chyba też;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana pomysł z black lookiem zaintrygował mnie ale garsonki u mnie nie zobaczysz :)

      Usuń
  14. bardzo fajne połączenie kolorów :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze ta bluzka dosłownie mnie urzekła! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna stylizacja, taka wiosenna,
    ja tez lubie wzory w kwiatki, ostanio duzo sobie kupilam ciuchów w sklepie internetowym forever21, i teraz jest nawet przecena z przeceny

    http://meganlike.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! Elegancko z wyrazem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny zestaw!!zapraszam do siebie. Co powiesz na wspolna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog!
    Bardzo podoba mi się sposób w jaki go prowadzisz ;)
    Będę czytać Twojego bloga <3
    Pozdrawiam serdecznie Lunaraay
    :* :*

    OdpowiedzUsuń
  20. stylizacje w pastelowym wydaniu zdecydowanie Ci służą. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak Ty to robisz, że masz taką figurę?
    Zaskoczyłaby mnie glamrockowa Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre geny :) bo wstyd mi się przyznać ale robię niewiele...

      Usuń
  22. Koszula jest śliczna, ale jak zobaczyłam buty, to aż mi błysnęły oczy! Zazdroszczę Ci ich!

    OdpowiedzUsuń
  23. Tylko tak Ci się wydaje:))
    To styl a nie przewidywalność:)
    Mnie się bardzo podoba hmmm... wszystko:)))
    A w czym chciałabym Cie zobaczyć?.... zaskocz mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super Ty i mega blog
    Zapraszam do Mnie http://bastonidifashion.blogspot.it/2014/08/stile-vintage-la-moda-del-momento.html

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny pozytywny zestaw, bluzeczka piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie, delikatniem a szpilki są mega!
    Napisz o tej lokówce, ciekawa jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna bluzka. :)
    I cudowne masz włosy! Od zawsze chciałam mieć rude loki! <3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. What a lovely top dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. Wcale nie przewidywalna, po prostu jesteś naturalna i pokazujesz zestawy, w których chodzisz na co dzień, a nie "stylizacje", a których tylko pozujesz do zdjęć, jak to bywa na większości blogów :) hehe
    Mi się podoba, bardzo stylowo i dziewczęco wyszło :) A pastele uwielbiam nosić i oglądać u kogoś :)
    A do loków polecam termoloki :)
    Pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. termoloki nie do końca się u mnie sprawdziły....

      Usuń
  30. Hi Kasia and thank you very much for your visit to my blog. Sorry for not having answered before, but I was on holiday. I like very your shirt and especially the color of your pants.....really beautiful!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały blog, oby tak dalej ! ;)
    raz notka :)
    Zapraszam do siebie: uusi-alku-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zakochalam sie w tych bucikach <3

    OdpowiedzUsuń
  33. stylizacja super, ale szpilki rewelacyjne!

    Pytalas w czym chcialabym cie zobaczyc - masz tak filigranowa urode, ze az sie prosi o jakas drapiezna stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasiu, kwitniesz! :) A.W.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe szpilki, byłyby rewelacyjne w czerni i bieli

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiu mnie zaskoczyły ...loki ;) A poza tym jak zwykle świetny zestaw :) Podziwiam Cie za zainteresowania. Oby tak dalej.
    M. z Gliwic.

    OdpowiedzUsuń
  37. Perfekcyjne loki! P.S. prawie zawsze kiedy zakładam buty na obcasach zabieram ze sobą wygodniejsze obuwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie zawsze o tym pamiętam a potem cierpię :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!