piątek, 15 sierpnia 2014

Maniaczka sukienek.

      Jak już zdążyliście zauważyć jestem maniaczką sukienek. Uwielbiam je nosić nie tylko dlatego, że czuję się w nich bardziej kobieco, przede wszystkim jest to strój, który nie wymaga to ode mnie dużego wysiłku w wymyśleniu stylizacji. Zakładam kieckę, wybieram dodatki, buty i jestem gotowa do wyjścia!

  Dzisiaj mam dla Was kilka podpowiedzi, gotowych zestawów z letnimi jeszcze sukienkami. Jestem ciekawa, który zestaw najbardziej przypadnie Wam do gustu:)

zestaw 1

sukienka - tutaj     kolczyki -   tutaj   torebka -   tutaj



zestaw 2


sukienka - tutaj  torebka - tutaj  szpilki - tutaj   naszyjnik - tutaj

zestaw 3


sukienka - tutaj    sandały - tutaj   pasek - tutaj     torebka - tutaj

zestaw 4


sukienka - tutaj    bransoletka - tutaj      szpilki - tutaj

zestaw 5

sukienka - tutaj      bransoletka - tutaj          torebka - tutaj

zestaw 6

sukienka - tutaj      torebka - tutaj       buty - tutaj

19 komentarzy:

  1. Ja tez lubie sukienki , za nieskomplikowanie i jednoczesny efekt :) torebka z 6 zestawu - boska ! A zestaw ??!! 2 jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy zestaw świetny! :*
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogą powiedzieć, który zestaw podoba mi się najbardziej bo chciałabym je wszystkie mieć w swojej szafie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi.., mogę się dopisać do klubu maniaczek sukienkowych:)??
    Jak dla mnie, hmmm...., zabieram wszystkie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Kochana. Wszystkie zestawy bardzo ciekawe, ale mnie najbardziej przypadł do gustu nr 2, 3, 6 :)
    Ciekawa jestem, który dla Ciebie to numer 1.
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ujął zestaw nr 3. Jeszcze nie ultrakoniecy, więc pozbawiony doslowności. to lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz talent do stylizacji z sukienkami, w każdej coś mi się podoba :)
    Uwielbiam dwójkę, za delikatny kwiatowy wzór. Ale najbardziej zaskoczyła mnie czwórka, nie wpadałbym na to, że można tak ożywić pastelowymi dodatkami czarną sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zestawy są ciekawe i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Normalnie wszystkie zestawy mi się podobają oprócz tych różowych butków ;-)
    Wszystkie z naciskiem na 1, jest tak pięknie klasyczny, od razu skojarzył mi się ze starym kinem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienki super! I ciekawe stylizacje ;) Ja raczej chodzę w spodniach ale kilka sukienek na specjalne okazje też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love all these items, they are so pretty and beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne zestawy kazda cudowna najbardziej mi sie podoba ta w kolorze khaki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku ja chce taka sukienke z flamingami! Boska jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanie dotyczące sklepu http://www.sheinside.com/Green-Drop-Gemstone-Gold-Diamond-Necklace-p-173212-cat-1755.html, w którym można zakupić ten pięlny naszyjnik,który polecasz. Czy zamawiałaś już może z tego sklepu,czy produkty wyglądają tak,jak na zdjęciach i jak długo idzie przesyłka? pozdrawiam,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, tak zamawiałam z tego sklepu ubrania, wyglądają tak jak na zdjęciach (biżuterii nie miałam okazji zamawiać). Przesyłka darmowa idzie ok 3-4tygd. Pozdrawiam serdecznie Kasia

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!