niedziela, 3 sierpnia 2014

Mint again.


      Rzadko miewam "gorsze" dni, z natury jestem spokojna i nie skłonna do kłótni, jednak tym razem poranna sprzeczka wytrąciła mnie z równowagi. Nawet piękne słońce za oknem nie wiele pomogło. Starałam się zapomnieć o niemiłym poranku ale nie bardzo mi to wyszło. Po pracy byłam umówiona na sesje zdjęciową i musiałam sprostać temu zadaniu, ale to nie był "MÓJ DZIEŃ"... Dlaczego tak bywa, że drobne nieporozumienia potrafią nam popsuć humor na większość dnia?  Umiecie sobie z nimi radzić?

  Zestaw, który pokazywałam już tutaj w końcu zagościł na blogu. Buty w podobnym kolorze co sukienka, a drobnym kontrastem okazała się biżuteria i moje paznokcie.
Zapraszam i czekam na wasze opinie w komentarzu.








sukienka - Mishe
biżuteria - Mohito
sandały - New Look

zdjęcia - Paweł

37 komentarzy:

  1. mięta to jeden z moich ulubionych kolorów:) przepięknie wyglądasz w tej sukience do tego cudne sandały i biżuteria:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo twarzowy dla Ciebie jest ten kolor! Śliczne sandały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobasz w tym delikatnym wydaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu jak sama piszesz widać na zdjęciach, że jesteś gdzieś daleko pewnie za sprawą tej sprzeczki. Ja też tak często mam, że wyprowadza mnie to z równowagi na dłuuugi czas i pewnie widać to na niektórych zdjęciach. Szkoda, że takie sytuacje psują nam całą masę zaplanowanych rzeczy i zapadają w pamięć...

    Tymczasem sukienka piękna a w butach się zakochałam.
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O niemiłych chwilach najlepiej jak najszybciej zapomnieć i najlepsze jest na to znalezienie sobie jakiegoś zajęcia :-).
    Zdjęcia wyszły pięknie. Wyglądasz delikatnie i zgrabniutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej podejrzewałam Cie o ognisty temperament ;) może przez kolor włosów :)
    Tutaj zawarła sie twoja Delikatnośc w sukience . Lekko i nie przesadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, aczkolwiek lepiej wyglądasz w mocniejszych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej sukience wyglądasz bardzo delikatnie i dziewczęco:) Oj ja wogóle unikam sytuacji konfliktowych, czasem się jednak przytrafią no i ciężko mi je potem odchorować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie :)Wydaje mi się że Ty jesteś dobrym przykładem co motywacja może ,, zrobić'' z człowiekiem :) Uparcie dążysz do swoich celów.... I je osiągasz :) Dziękuje za odwiedziny :) Bardzo mi przez to miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również :), na pewno będę zaglądać do Ciebie częściej!

      Usuń
  11. piękna sukienka! ślicznie Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie wyglądasz idealnie, bardzo lubię takie zestawy:))
    A co do nieporozumień, hmmm... zdarzają się, ja trochę marnie sobie z nimi radzę, lubię czyste i klarowne sytuacje a każde nieporozumienie muszę przetrawić, zająć się czymś innym i nie myśleć:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, ale gdyby ten kolor w sukience był szmaragdowy, to by dopiero było:)) przy tych Twoich ognistych włosach tak bym Cię widziała:) szmaragdy, butelkowe zielenie, fiolety...

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczo wyglądasz:)Śliczne sandałki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie sposób przejść życie bez sprzeczek, a nawet burz, ale rzeczywiście sztuką jest sobie z nimi radzić. Nie martw się, mnie też nie zawsze się to udaje i nastrój czasami ciężko wisi nade mną dłuuuugo.

    Buty masz super, przydałyby mi się. Sukienka ok, ale moim zdaniem to nie jest krój dla Ciebie. Jesteś zgrabna bardzo, i tu też to widać, ale jednak ten fason coś Ci spłaszcza, coś zakrywa... ale jeśli Ty czujesz się w tej sukience dobrze, to dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo spostrzegawcza jesteś :) faktycznie nie do końca komfortowo czuję się w tej sukience...

      Usuń
  16. Świetna stylizacja : ) . Nieporozumienie to coś normalnego , czasem jest ten gorszy dzień , i jakoś trzeba go przetrwać : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was good.
    I do not know who you are but certainly you are going to a famous blogger if
    you aren't already ;) Cheers!

    my web blog ... cheapest web hosting uk

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna sukienka. Ten kolor idealnie pasuje Ci do cery i kolory włosów. Przepiękne kolczyki :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobnie. Jak coś mi zepsuje humor to negatywne emocje potrafią we mnie długo zalegać. Bardzo nie lubię tej swojej cechy, bo absolutnie nie ułatwia mi to życia.
    Pięknie wyglądasz w takim zestawieniu kolorystycznym. Twoje włosy super kontrastują z sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa sukienka, ale wlasnie ten kolor chyba nie pasuje do twojej cery, bo blado wyglada cera ale ładny kroj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja blada jestem, nie muśnięta słońcem :)

      Usuń
  21. Kurcze, nie przepadam za tym kolorem, ale w kontraście z Twoimi włosami wypada bardzo fajnie. Piękne miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja myślę, że ten kolor bardzo ładnie współgra z Twoją bladą cerą i rudymi włosami. Wglądasz tak świeżo :)

    Kiedy ktoś mnie w kurzy, zazwyczaj biorę kilka głębokich oddechów i spokojnie zastanawiam się czy to wydarzenie jest warte moich nerwów i zepsutego dnia. Bardzo często okazuje się że nie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka, bardzo ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sukienka, bardzo ładny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowna kiecka mega kobieca <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak był szał na miętę, to ja odrzucałam...do czasu jak na wesele siostry kupiłam...oczywiście miętową sukienkę:D
    Twoja jest świetna! Fajnie z nią kontrastuje ta "królewska" biżuteria!
    Sandałki prześliczne - bardzo kobiece!
    I pięknie Twoje rudzielce z tą miętą wyglądają!!!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta sukienka. !
    Bardzo podoba mi się twój kolor włosów. Śliczny :)
    Obserwuje cie gdyż chciałabym wiedziec wszystko na bieżąco :)
    Zapraszam także do siebie : http://namedreams.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mogę się napatrzeć na buty... cudo

    OdpowiedzUsuń
  29. ale pięknie Ci w tej sukience!
    fajnie kolor koresponduje z Twoją rudością włosów. ;)

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczna sukienka i idealnie dopasowane do niej buty :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!