czwartek, 28 sierpnia 2014

Plisowanka romantycznie.

 spódnica- Bershka  /  bluzka, torebka - H&M / zegarek - Deja vu

zdjęcia - Edyta Cygan
 

       Tak jak obiecałam dzisiaj prezentuję romantyczną odsłonę plisowanej spódnicy. Wersja sportowa bardzo przypadła Wam do gustu, więc mam nadzieję, że tym razem będzie podobnie. Ja w obydwu wersjach czuję się świetnie a ze spódnicą nie rozstanę się nawet jak będzie już stara i niemodna :). Zapraszam do oglądania i czekam na Waszą opinię w komentarzu.









33 komentarze:

  1. turkus zestawiony z rudością włosów, to jest zdecydowanie to, co bardzo lubię :)
    bardzo!

    jest śliczna, chociaż nie każdy ją założy - ze względu na dość problematyczną długość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, aczkolwiek pewnie bym w niej wyglądała na swoje lata ;-)
    pozdrawiam serdecznie, Bogna
    http://akantbiz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta spódnica jest piękna, choć ja nie mam jakoś odwagi do długich spódnic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż mogę powiedzieć. Podoba mi sie bardzo, bardzo. Lubię plisy. Tak jest pieknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie w niej wyglądasz :) mam taką samą tylko że czerwoną, ale jakoś nie mogę się do niej przemóc. Jest podobnej długości, a ja rzadko chcę w szpilkach, a tylko w takich butach wygląda efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze lepiej niż w wydaniu sportowym! Fantastycznie. I jak pięknie zgrywają się kolory zestawu i Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie dobrałaś do niej bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! A spódnica jest rewelacyjna. Świetny krój i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja ciekawa i naprawde dobrze w niej wyglądasz:) Tylko te buty, które wydawaja się za duże??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wydaje, że wyglądają za małe na niektórych zdjęciach :) ale tak na prawdę są w sam raz ....

      Usuń
  10. I really like the details on your sandals! Beautifully styled outfit! Thanks for sharing this post
    here! Would you like to follow each other on GFC,
    Google+ & Bloglovin? Lemme know &
    keep in touch!

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz olsniewajaco! cudna spodnica i jej intensywny kolor, pieknie polaczylas ja z kwiecistym topem. calosc wyglada naprawde ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie
    pozdrowienia meg

    http://meganlike.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. WYGLĄDASZ PIĘKNIE!! SPÓDNICA JEST CUDOWNA!!

    OdpowiedzUsuń
  14. spódnica śliczna!

    _____________
    a u mnie? egzotycznie i bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. plisowana spódnica to świetny wybór jesli chcemy wyglądać kobieco i lekko i tak właśnie wyglądasz - super:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak świetnie wyglądasz :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na sportowo było świetnie, a wydanie romantyczne mnie zachwyca, przepięknie:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna spódnica :) cała stylizacja mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam plisowane spódnice i właśnie takie długości!
    Z bluzką w kwiaty rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. :) no wiadomo, kto ma dobry gust.
    świetna spódnica !

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny zestaw, spódnica śliczna i jej kolor jest wspaniały ;)
    Bardzo ładnie wygląda w połączeniu delikatnych butów :)
    Pozdrawiam cieplutko ;))
    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany, rany zakochalam sie w tym zestwie! Sa moje ulubione kwiatki, piekny kolr plisowanki, wszystko takie mega romantyczne! Ach widzialabym taki zestaw w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia, można się dowiedzieć jaki aparatem i obiektywem zostały wykonane ? :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon EOS 550D + obiektyw 18-55 (kitowy).

      Usuń
  24. This turquoise is really a beautiful color!!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się torebka i buty, ale spódnica też jest fajna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś piekną kobieta i zgrabną. Cała stylizacja wyglada na Tobie idealnie. Spódniczka jest cudowna chętnie chciałabym mieć taką w swojej szafie :)
    Pozdrawiam!

    http://kamii-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie jestem fanką plisowanych spódnic, ale w Twoim wydaniu mnie zachwyca! Idealnie :)

    Pozdrawiam,
    Magia Sióstr

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo energetyczne kolory! Ślicznie wyglądasz w niebieskim.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!