niedziela, 10 sierpnia 2014

Romantyczny pudrowy róż.

Szpilki - Stylowe Obuwie   Bluzka - Reserved,   
Spódnica - New Look,      Zegarek - Deja vu



           U mnie znowu pastelowo, wiem nudno zaczyna się robić  ale lato ucieka i niedługo te delikatne kolory pójdą w odstawkę. Pudrowy róż króluje w mojej szafie od kilku sezonów, tym razem doskonale sprawdził się na randce. A idealnym dodatkiem do tego zestawu okazały się brzoskwiniowe szpilki, które znajdziecie tutaj. Do sklepu zapraszam również na allegro - szczerze polecam.  




















Zdjęcia - Paweł, dziękuję ;)


Już za tydzień rozstrzygnięcie konkursu - zapraszam do udziału!

35 komentarzy:

  1. pięknie i z klasą:) cudna stylizacja:) zapraszam również do mnie na konkurs, bedzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz:) uwielbiam pastele, Ty jak widzę też i bardzo dobrze bo przepięknie w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten kolor, chociaż mi nie do końca pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę ślicznie wyglądasz. Delikatnie i kobieco.
    Detal- jak kolor zegarka do motywu na spódnicy miodzio !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódnica <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this color-scheme on you. Everything is perfect and compliments each other. Stunning. Amazing heels.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tam pastele lubię i chyba nigdy mi się ich oglądanie nie znudzi :)
    Szpilki super, mają taki kolor, że idealnie pasują do Twojego odcienia skóry i wydłużają jeszcze bardziej nogi.
    Pięknie wyglądasz w takim romantycznym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobasz w tym pastelowym wydaniu :-) Jest pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna spódnica i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śmiało można powiedzieć, że te buty są mega uniwersalne. Do każdej stylizacji pasowały idealnie, ale z tą szczególnie tworzą udany duet, a nawet trio :) Spódnica skradła moje serce. Prześliczna! Dodaje Ci bardzo dużo uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak to już ostatnie pastelowe chwile choć ja wcale nie mam ochoty się z nimi rozstawać!! Pięknie wyglądasz widać że bardzo się w te wakacje zgraliście z delikatnymi kolorami;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzoskwiniowe szpilki to zdecydowanie strzał w 10 !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od kiedy mam rude włosy, polubiłam pudrowy róż :) Pięknie zestawiłaś tę stylizację, jest stylowa i jednocześnie dziewczęca...

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tam nudno... ładnie po prostu. Prezentujesz się bajecznie w tych kolorach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wyglądasz, świetne kolory

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, tak delikatnie, zwiewnie, kobieco... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. romantyczny zestaw, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szpilki - śliczne :)
    Kolory bardzo ładne. Pięknie w pastelowych kolorach wyglądasz :) I ten romantyczny zestaw - super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach, pięknie, delikatnie, kobieco.
    Pozdrawiam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  20. prześlicznie wyglądasz!
    uroczy look

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  21. pastelowo, romantycznie i bardzo delikatnie, ja w pastelach w takie ilości nie wyglądam za dobrze niestety, ale na kimś bardzo mi się taki zestaw podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że Tobie też by pasowały te pastele :)

      Usuń
  22. wyglądasz wrecz anielsko - piekne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Och zakochałam się dziś w tym zestawie! Pięknie, po prostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastycznie i świeżo - jak zwykle :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. oj jak romantycznie, chetnie założyłabym Twój zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj przesliczne kolorki!

    Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. So romantic outfit!!!!
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale leciutka, fajna, kobieca stylizacja
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!