niedziela, 31 sierpnia 2014

Summary of August.


       Skończył się sierpień... ubolewam nad tym ze lato tak krótko trwa. Wakacje dobiegły końca, jutro mój syn idzie do pierwszej klasy. Zaczną się obowiązki i wczesne wstawanie. A ja zaczynam marznąć, co nie jest trudno zauważyć na zdjęciach. Z przykrością wymieniam garderobę na cieplejszą...




     Przegląd garderoby na jesień, na razie tylko w przymierzalni. Regularne ceny ubrań przerażają mnie, więc czekam na sezonowe okazje.


       Męskie Granie - długo wyczekiwany koncert bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Kilka godzin świetnej muzyki bardzo szybko minęło. Mimo tego, że bardzo zmarzłam Brodka i Podsiadło podbili moje serce!



        To nie jest wpis sponsorowany :) naprawdę szczerze polecam lody naturalne na pl. Bema. Moje ulubione smaki to truskawka i szarlotka.  ale myślę, że jeszcze nie raz mnie zaskoczą nowym smakiem.




     Oprócz zestawów modowych we wrześniu pojawi się kilka postów związanych ze stylizacją i pielęgnacją włosów. Może jest coś o czym chcielibyście, żebym napisała - dajcie o tym znać w komentarzach.



       W ramach przypomnienia - dzisiaj tj. 31 sierpnia blogerzy z całego świata obchodzą X Międzynarodowy Dzień Bloga.
Wszystkim blogerom życzę grona szczerych i oddanych czytelników i sukcesów!
W tym roku świętujemy po raz dziesiąty! 

18 komentarzy:

  1. Już tęsknię za latem i też zaczęłam marznąć :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. u Ciebie naprawdę tak zimno?
    u mnie od trzech dni powrót lata - i dobrze, bo porobiliśmy foty na zapas :)
    trzymam kciuki za szkolny start Twojej pociechy!
    i za Ciebie, żebyś dała radę wcześnie wstawać, szykując pociechę do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tu tez zimno bylo i troche się ocieplilo, to rzeczywiscie jak synek do szkoly idzie to beda obowiazki

    http://meganlike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie już " obowiązek szkolny" minął. Pamietam ile zawsze było z tym stresu i niepewności:-)
    Podoba mi się sukienka z drugiego zdjęcia od góry.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam być na tym koncercie, ale ostatecznie pojechaliśmy w Tatry. Żałuję trochę bo Brodkę i Podsiadło bardzo lubię, a nie widziałam ich na żywo jeszcze. Też jestem strasznym zmarzluchem, oby jesień była ciepła :))

    OdpowiedzUsuń
  6. lato trwa stanowczo za krótko..:(
    Uwielbiam Twoje stylizacje i myślę że te jesienne będą równie inspirujące:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twój styl ubierania :) Ostatnio byłam we Wrocławiu, i ten podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dziś po raz pierwszy zmarzłam tego lata, dłonie miałam lodowate :( Nigdy nie jadłam lodów szarlotkowych, muszą być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  9. to był piękny i klasyczny miesiąc <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz kiedyś w jaki sposób pielęgnujesz ten piękny rudy odcień włosów, żeby nie blaknął :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podzielam Twoją niechęć do zmiany pogody. Nie cierpię marznąć! Przygodę ze szkołą widzę już zaczęłaś. Życzę sukcesów dla Was obojga!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. ;) Miło się je ogląda.
    Ja też już odczuwam zmianę pogody i marznę. :(
    Powodzenia dla synka. Bratanek mojego chłopaka też poszedł do pierwszej klasy teraz. :)
    Pozdrawiam gorąco.

    www.ichbinjustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your August outfits and that ice cream though <3

    Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia dla synka, mam nadzieję, że szkoła będzie przyjemnym miejscem, mało stresującym, przynajmniej na początku! pozdrawia nauczycielka plastyki -Bogna
    http://akantbiz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDOWNIE!! ZACHWYCASZ!
    ♥ ♥ ♥
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Taaak, ceny jesienno-zimowych ubrań są zatrważające, trzeba jakoś przeżyć te kilka miesięcy w oczekiwaniu na wyprzedaże :D PS. Zupełnie nie wiedziałam, że 31 sierpnia był Dzień Bloga :O! Szkoooda, że przegapiłam bo to mój 1. rok dopiero ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!