wtorek, 12 sierpnia 2014

Summer grey.

 sukienka - Tressore,    torebka - Twoje Torebki,   
buty - Promod,   bransoletki - My Little Things

  
      Szarości w lecie są raczej nie spotykane, mogą być jednak alternatywą dla dziewczyn omijających pastele szerokim łukiem. Ja do tej pory stawiałam na delikatne kolory, tym razem zrobiłam wyjątek. Szara sukienka, która zagościła w mojej szafie jest nagrodą w konkursie na letnią stylizacje  ze sklepem tressore. Kreacja jest lekka, zwiewna, idealna na letnie upały, jest też bardzo wygodna ale jednocześnie efektowna. Zestawiłam ją  ze złotymi sandałkami i pojemną torebką.









http://www.twojetorebki.pl/




zdjęcia - Edyta Cygan

Jeszcze do  niedzieli czekam na wasze zgłoszenia w konkursie.
Do wygrania torebka, na prawdę warto!


http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/2014/07/konkurs-torebka-i-pasek-do-wygrania.html

31 komentarzy:

  1. spódniczka piękne a z ta bluzeczką piękny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw, buty nadają tego wszystkiego tej stylizacji :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. You look great in gray esp with this gorgeous red hair of yours. Love the casual yet chic outfit. Amazing bag!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty szczęściaro, gratuluję:))
    Kiecka jest świetna, ja tam szarości lubię cały rok:))
    Cudnie, bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie zestawienia kilku odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieperfekcyjna zestaw perfekcyjny, porsty letni, podoba mi się twój kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako wielbicielka szarości uważam, że każda pora roku na noszenie tego koloru jest dobra.
    To też kolor, który bardzo pasuje do Twoich rudości, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj jakieś smutne te Twoje zdjęcia :) Wolę Cię w optymistycznej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna sukienka :)
    +Obserwuję!

    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kiecja. I podoba mi się połączenie szarości z beżem. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Howdy! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok.

    I'm undoubtedly enjoying your blog and look
    forward to new posts.

    Here is my blog post; home improvement diy ideas - http://www.homeimprovementdaily.com,

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia. Zapraszam do nas! (bloga prowadzą dwie siostry, na dodatek bliźniaczki) ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko mi się tu podoba, tylko nie chciałoby mi się chodzić w tych obcasach

    OdpowiedzUsuń
  14. Myśle ze na szarość jest sezon cały rok , zależnie od odcienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz. :)
    Powoli na nowo przekonuję się do tego rodzaju sukienek. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie wielkie torby. Ja nie przepadam za szary w ogóle, nie mój kolor. U Ciebie się sprawdza, fajna ta kiecka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość bardzo ładnie, subtelnie i wygodnie.
    Miłego wieczoru,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  18. CUDOWNE, DELIKATNE ZESTAWIENIE!!!
    WSPANIALE

    pozdrawiam,
    Ola:*
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. I znowu mistrzowskie połączenie dziewczęcego looku i elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wrrr - po raz kolejny powtarzam (sobie i ogółowi, o!), że nazwa Twojego bloga jest przejawem fałszywej skromności ;P
    jesteś perekcyjna!
    i widać to także w tym zestawie!
    zdjęcia - wspaniałe, Ty - stylowa i z klasą!

    no i ta torba - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszelkie odcienie szarości to zdecydowanie Twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam szary kolor!:) Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka jest świetna! Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sukienka! bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!