niedziela, 24 sierpnia 2014

Trzy kolory.

sukienka - Mohito  sandały - Aldo naszyjnik - Reserved


            Sukienka typowo letnia jeszcze, którą już niedługo będę musiała odłożyć na dno szafy... Uzupełniona ulubionymi sandałkami idealnie sprawdza się na ciepłe dni.

           Wybaczcie ale dziś nie mam ochoty na pisanie... Jestem po wyczerpującej sobocie, na którą złożyło się świetne spotkanie blogerek, niesamowity koncert Męskiego Grania a na koniec tańce do białego rana. Dzisiaj odpoczywam i Wam również życzę relaksującej niedzieli :)










zdjęcia - Paweł

29 komentarzy:

  1. Oj ja też uwielbiam sandałki z Aldo :) Szkoda że lato już się skończyło u mnie 18 stopni tylko... aż płakać się chce.
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful dress!!!! This mix of colors is really nice! Happy sunday,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta sukienka! Znakomicie komponuje się z kolorem Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawienie pasują do ciebie te kolorki :-) Dzieki za wczorajsze spotkanie blogerek :-)


    http://zakatek-moniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny naszyjnik, gdzie kupiłaś?:)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć!

    Świetny blog :) Oby tak dalej! :D

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. zaiste, te zdjęcia są tak słoneczne, jakby były czerwcowe!
    ile ja bym dała, żeby tego słońca było jeszcze jak najwięcej przez długi czas!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladne sandalki i sukienka, twarzowa

    http://meganlike.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna, prosta sukienka, śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne polaczenie kolorkow :) Naszyjnik cudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tam ja słyszałam że jeszcze ma być 28 stopni.
    Ładnie Ci w takiej kolorystyce!

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze u Ciebie jeszcze pełnia lata!!:) Cudowny zestaw kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosta sukienka a kolory dodają jej uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna sukienka w pięknych letnich kolorach, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lato wracaj!!!!!!!!!
    Śliczna sukienka:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie dobrałaś sandałki! Bardzo mi się podoba taki trzy kolorowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna sceneria i śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To poimprezowałaś kochana! Ale co tam! Należy się :) Szczególnie te tańce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne kolory ma ta sukienka, do twarzy Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepięknie Ci w takiej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!