środa, 3 września 2014

Bouquet of flowers.

      sukienka - tutaj  bransoletki - Lookmania   buty - Centro  zegarek - Deja vu


      Piękno kwiatów ciągle mnie zachwyca. Uwielbiam na nie patrzeć, wąchać, dostawać... Są dużo tańsze od diamentów a sprawiają tyle radości. Przykro mi jak więdną, przekwitają. Jednak dzięki tej sukience mogę je zatrzymać na dłużej. Idealnym dodatkiem do kwiatowej sukienki okazały się zielone bransoletki, w których się zakochałam i szczerze polecam.








zdjęcia - Diana

46 komentarzy:

  1. Twoje kolory!
    zdecydowanie Twoje!

    buty mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes wielka orendowniczkom kwiatowego motywu , ta sukienka jest Przepiękna !!!! O pięknie pasuje do Ciebie , dodatki - dobrane po mistrzowsku

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż chce się krzyknąć wow z zachwytu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful top :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie Ci w tej sukience ;) Idealnie podkreśla wypielęgnowane włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka oraz dodatki :) Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka ;) pięknie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiecka, cuuuuuuuuuuuuuuuuuuudna, a mnie jeszcze buciaki zachwyciły:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza sukienka, prezentujesz się w niej super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku prześliczna sukienka <3
    kliknęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej ta Sukienka jest booooska, wygladasz wybornie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie kochana wyglądasz! :) Uwielbiam Cię w takich zdecydowanych i wyraźnych kolorach :)
    sukienka jest przepiękna <3
    ile ja bym dała, aby znów wskoczyć w taką kolorową, wakacyjną sukieneczkę... tymczasem pogoda za oknem nie dopisuje, już bardziej jesiennie, aniżeli letnio jest grrrrr :/
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria, nie damy się! ja mam w planach jeszcze kilka letnich stylizacji :)

      Usuń
  15. Hi,

    Lovely post! Your blog looks amazing! <3

    Check out my latest post :
    http://thatgirlfromcolombo.blogspot.com/2014/09/ottd-03092014.html

    would you like to follow each other on GFC & Bloglovin?

    Follow me & I'll follow you back.. x

    Love,
    ThatGirlFromColombo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja co tydzień dostaję od małżonka :) zawsze pokój wygląda inaczej z kwiatami
    bardzo lubię motyw kwiatowy, śliczna ta sukienka idealna do Twojej figury

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne zywe kolory!

    wrocilam z urlopu i nadrabiam zaleglosci blogowe. dziekuje za Twoj wklad u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest przesliczna. Wszystko wygląda perfekcyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka śliczna, bardzo do Ciebie pasuje, buty również, cała stylizacja "WOW!"

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi dear and thank you for your visit!!! This look is perfect and the orange color is really beautiful!
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna letnia stylizacja:) aż żal, że się lato kończy...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Klasa!!! I jaka Ty jesteś kobieca w tym wydaniu, no dobra wogóle jesteś kobieca i doskonale potrafisz to podkreślić:)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny zestaw, wygladasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna sukienka!!,ślicznie wyglądasz!!!buty rewelacja!! :)
    ________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasieńka sukienka jest świetna. Przypominać Ci będzie o wiośnie i lecie! Ja też lubię kwiatowe wzory tylko na jesień zamieniam je na szarości sama nie wiem czemu. Musi się to w tym roku zmienić :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka bardzo ładnie się prezentuje, podobają mi się takie kwieciste wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealnie dobrałaś zegarek! Pięknie wygląda z tą sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  28. swietnie wygladasz, bardzo ci pasuje ta bluzka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile kolorów! Prześliczna jest ta sukieneczka! Buty również:) pięknie wyglądasz!:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna bluzeczka! : )
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Matko...ale ślicznie w niej wyglądasz!!! Zatkało mnie! Do tego cudnie Ci w falach!!!
    Pięknie! Butki też urocze... Nic tylko słodzić:)))
    Naprawdę przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna sukienka! Ja też uwielbiam kwiaty!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylizacja, masz sukienkę, która mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale te kwiaty pięknie się komponują z Twoimi rudymi lokami, no jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawa sukienka;)

    _______________
    a u mnie? nowy post
    fashionowo i seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie kolorowa sukienka. Bardzo do Ciebie pasuje Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasiu, fantastycznie wyglądasz! jesteś śliczna! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!