środa, 10 września 2014

Idealna lokówka dla moich włosów.

     
      Tak jak obiecałam, dzisiaj prezentuje Wam moją nową lokówkę do włosów. Nie jest to reklama konkretnej firmy, chodzi mi o specjalnie wyprofilowaną spiralną końcówkę lokówki.

     Cienkie pasma włosów zaczepiamy specjalną klamrą. Obracając lokówką wkładamy włosy w szczeliny. Odczekujemy kilka sekund, puszczamy klamrę i mamy spiralę. 
Minusem lokówki może być brak możliwości kręcenia loków od samej nasady oraz niezmienna temperatura. Natomiast dużym plusem znikoma sposobność poparzenia się i szybki efekt końcowy.

     Podobną lokówkę w bardzo atrakcyjnej cenie można było niedawno kupić w Biedronce.



Kilka sprawdzonych rad :)
- żeby nie maltretować włosów suszarką a przy tym dłużej utrzymać loki, staram się myć je wieczorem ale kładę się spać jak już trochę przeschną, rano kręcę loki;
- używam pianki do włosów aby loki utrzymały się jeszcze dłużej;
- aby poskromić włosy na koniec stylizacji aplikuje kilka kropli olejku arganowego;

     Więcej o kosmetykach jakich używam do włosów napiszę w przyszłym tygodniu.



       Prezentowana wyżej lokówka na pewno zostanie ze mną na dłużej. Efekt końcowy fryzury mogliście podziwiać w ostatnich postach.


21 komentarzy:

  1. Ciekawe rozwiązanie z tą spiralną końcówką. Szkoda tylko że nie można od nasady zrobić ładnych loków. Ale poza tym pozytywnie :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że można tylko jedno pasmo trzeba by na dwa razy kręcić :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny efekt, żałuję, że jej nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jeszcze takiej lokówki... ale te szczeliny są świetnym pomysłem :) ja w sumie lokówki nie używam, ale może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szczerze to wole gladką taflę włosów , a twoje to juz uwielbiam :) za kolor i gładkość właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna! Jeszcze takiej nie widziałam!
    Ja loki robię termolokami Remingtona. Mam je już parę lat i sprawiają się super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. czegoś takiego potrzebują moje włosy !
    świetne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam delikatne loczki, to bardzo dziewczęca fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lokówki nie używam, ale efekt na twoich włosach mnie powalił. Super!:)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze takiej lokówki nie widziałam! Twoje włosy prezentują się ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie lubię gładką górę i lekko pofalowany dół...lokówka świetna, Twoja fryzura również:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie ją mogę dostać?
    Fajna jest, może bym na sobie wypróbowała, ale ja myślę tez o mojej córce Emilce, ona ma hopla na punkcie loków ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio była w biedronce za 30zl, ja kupiłam w RTF EURO AGD za 40zl http://www.euro.com.pl/lokowki/eldom-hs7.bhtml

      pozdrawiam

      Usuń
  12. Jeszcze nie widziałam takiej lokówki, super efekt.
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie to się raczej taka lokówka nie przyda;-)
    Ale podlinkowałam ten post koleżance z pracy i zaraz poleciała zakupić taki wynalazek;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosy idealne kochana!

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna, a ja nadal czekam na dłuższe włosy:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!