poniedziałek, 15 września 2014

Ozłocona i naładowana.

bluzka - Mohito / spódnica - Reserved / szpilki - Centro
zdjęcia - Edyta Cygan


  Witam Was serdecznie po bardzo udanym weekendzie, na którym miałam możliwość naładować wyczerpane już baterie. A konkretnie byłam z przyjaciółkami w bardzo urokliwym miejscu nad jeziorem. A te 2 dni bez dzieci, internetu, facetów bardzo dobrze mi zrobiły. Pojeździłam rowerem, pospacerowałam po lesie, nawet znalazłam kilka jadalnych grzybów a przede wszystkim podzieliłam się troskami. Szukałam też oznak jesieni i z przyjemnością informuję Was, że liście nie spadają jeszcze z drzew, więc u mnie ciągle lato.
    Kilka zdjęć z wyjazdu pokażę Wam w podsumowaniu miesiąca :).





25 komentarzy:

  1. beautiful photo shoot
    always perfect photos

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieco i delikatnie . Choć z weekendem w lesie sie nie kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje Aniu, weekend był wolny od sesji modowych :)

      Usuń
  3. Dobrze, że naładowałaś baterie ;) Trzeba łapać ostatnie dni lata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica ma ładny print, sliczna jest taka romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Kasia! I love this look! The outfit looks sophisticated and chic, but so comfortable. Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz, śliczny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy mi się nie znudzi ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez ten weekend spędziłam w babskim gronie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka ładna ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta szczypta niby-niepasujących kolorów w biżuterii. Ogólnie kobieco i lekko. Zgrabna z Ciebie laska!

    Ps. zazdroszczę babskiego wypadu

    OdpowiedzUsuń
  11. po 1, pięknie wygladasz w tych włosach :) super pasuja ci loki, po 2 stylizacja jak zawsze na plus no i po 3 koszula skradła serce me :D :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, tak, u mnie też lato w pełni, co mnie bardzo cieszy:)))
    Spódniczka jest przepiękna, całość świetna:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę wyjazdu :) Chyba sama muszę pomyśleć o weekendzie bez moich chłopaków :) A czy ja już Ci pisałam, że te buciki są rewelacyjne. Strasznie podoba mi się połączenie kolorystyczne. Całość Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzka - zdecydowanie bluzka jest w tym zestawie moją faworytką, Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wyglądasz w takich delikatnych kolorach! pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie Ci w pastelach!
    bardzo dziewczęcy i romantyczny look,
    pięknie!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pastele <3 w takich kolorach jesień długo nie przyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojjjj jak ja marzę o takim wypadzie tylko z laskami, chociaż na weekend, a tak ciężko zgrać się z wolnym :(Super są takie wyjazdy, zawsze to jakaś odskocznia od szarej rzeczywistości, można odpocząć i zrelaksować się :)
    U mnie też jeszcze lato... pięknie słonecznie :)
    Świetny zestaw, spódniczka od razu szarpnęła mnie za serducho <3
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie!!! Taka jesteś delikatna i ulotna w tych ciuszkach....Buty są świetne!:D
    Na relację z wyjazdu czekam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!