czwartek, 25 września 2014

Red&black.

sukienka - naia / buty - New Look
zdjęcia - Edyta Cygan
     Staram się, żeby na blogu nie wiało nudą, dlatego zaraz po stylizacjach drugim istotnym elementem moich wpisów jest plener. Przyznaję się, że czasami zdarza mi się iść na skróty i robić zdjęcia np. na tarasie. Jednak jak tylko mam więcej czasu i pogoda dopisuje razem z fotografem szukamy ciekawych miejsc. A Wrocław na takie miejsca nie narzeka :) i nie są to tylko typowo miejskie plenery. Tym razem wyjeżdżając kawałek dalej udało nam się znaleźć bardzo nietypowe miejsce nad rzeką... 
Serdecznie zapraszam!




 







http://naia.com.pl/



      Na koniec dla zainteresowanych garść informacji o mnie, o które poprosiła mnie Tara z http://turkusowykwiat.blogspot.com/ nominacją do Liebster Award.

1.  Jaką masz zwierzynę w domu?
Dwóch synów, czasami zachowują się jak zwierzaki :)



2. Naturalny kolor włosów?:D
Bardzo trudne pytanie, farbuje włosy od tak dawna, że już nie pamiętam...chyba byłam szatynką :)


3. Ile masz wzrostu?
170cm


4. Ile masz par butów?:D
Proszę o kolejne pytanie... 

5. W jakim gatunku filmowym gustujesz: komedia, dramat,

 thriller, horror czy raczej coś ambitnego?
Film, kino jest dla mnie rozrywką, więc najczęściej oglądam komedie romantyczne, ale lubię też fantasy. Jeden z ostatnio ulubionych filmów to Wielki Gatsby.



6. Czytasz przy jedzeniu?

Nie, czytam przed spaniem.

7. Czego nigdy w życiu nie założyłaś i nie założysz?!
Prawdziwego futra!

8. Ile razy zdawałaś egzamin na prawo jazdy?;)
To moja słodka tajemnica... ale kilka razy...;)


9. Leniwiec czy pracuś?;)
Raczej pracuś ale czasami potrzebuję odpocząć!


10. Sowa czy skowronek?
Skowronek raczej nie ale klasyczną sową też nie jestem:)

11. Perfekcjonistka czy roztrzepaniec?:D
Różnie bywa, perfekcyjny roztrzepaniec jestem...

30 komentarzy:

  1. Piękny plener, piękna Ty, piękna sukienka i piękne buty, bardzo mi się podoba:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kobieta w pięknych ubraniach :) Bardzo ładnie to wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie twoje plenery. Moje są ograniczone do wędrówek z dziećmi i coś tak przy okazji sie pstyknie , Moj mąż nienawidzi robienia zdjec, ktoś inny ... Na to czasu nie mam ....
    Ale masz racje ciekawe miejsca cieszą oczy :)
    Śliczna sukienka , ja lubie czerwień , choć ostatnio mi w niej nie ppd drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha rozłożyłaś mnie na kawałki swoją pierwszą odpowiedzią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :) Ciekawe miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne miejsce na sesję :) Podoba mi się ta złota biżuteria: masywna, ale nie przytłaczająca i dodaje elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem plener nieadekwatny do stroju ( sukienka bardzo ładna). Jak w tych butach dałaś radę chodzić po tych kamieniach i siatce?

    OdpowiedzUsuń
  8. znowu zdajesz się zaprzeczać tej teorii, jakoby rudowłose nie mogły nosić czerwieni ;)
    ach i och - zachwycam się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda. Miejsce ma znaczenie:-) Podoba mi się zdjęcie na tle wody.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny plener, i fajnie kontrastuje z sukienka i włosami
    http://meganlike.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ..starasz się, ale niestety Ci nie wychodzi...nuuuuuudy i ta twarz nieskażona myślą...co jakiś czas tu zglądam i mam nadzieję, że wreszcie mnie czymś pozytywnie zaskoczysz..próżne nadzieje.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna sukienka :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie klimat zdjęć! Świetna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym być takim perfekcyjnym roztrzepańcem:D
    Dziękuję, że wzięłaś udział w zabawie! Takie dwa chłopaki, to rzeczywiście wystarczą za zwierzynę;)))

    A włosy masz piękne!!!! W zbliżeniu widać jakie mocne i gęste!
    Sukienka świetna! I plener naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi Kasia! You are so beautiful with this dress!!! Original location! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się sceneria zdjęcia i fakt, że sukienka ma kieszenie. Ale dlaczego nie odpowiedziałaś na pytanie o butach? :D Czyżby były niepoliczalne? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) kiedyś policzę bo sama jestem ciekawa ....

      Usuń
  17. nigdy nie pomyślałam, że kamienie mogą służyć jako tło, bardzo oryginalnie to wyszło, nuda nie wieje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty i nuda? No weź!
    Tło Wam wyszło tym razem jednak szczególnie fajnie. Nawet leżysz w tych kamieniach - sztuka wymaga poświęceń;-)

    Ciekawa ta sukienka. Ja się bardzo dobrze czuję w takich luźnych wydaniach. I powiem Ci, że te loki/fale to sobie robisz perfekcyjne.

    Ps. Mój syn to tez czasem zwierzak;-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sukienka i te kieszenie w niej, bardzo lubię. Stylizacja ogólnie bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka bardzo ciekawa, fajne zdjęcia! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu ale z Ciebie kobieta pełna poświęceń! Świetny plener i Twoje boskie włosy! Sukienka tylko je podkreśla i jest naprawdę bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!