poniedziałek, 22 września 2014

Różne odcienie czerwieni.

bransoletka - OTIEN / zegarek - Deja vu / bluzka - Primark / spodnie - Camaieu / buty - New Look


    W dzisiejszej stylizacji wykorzystałam różne kolory czerwieni, które idealnie wkomponowały się w porę dnia - tuż przed zmierzchem. Odcienie koralowe i bordowe, zwiewna bluzka, spodnie z motywem kwiatowym mogą kojarzyć się już z jesienią, przed którą bardzo się bronię. A może to jeszcze całkiem letni zestaw... biję się z myślami :) zdecydujcie sami, jesień to czy lato?






       Przy okazji zapraszam do sklepu OTIEN, gdzie znajdziecie nie tylko unikatowe bransoletki i zegarki ale również inne akcesoria i odzież. 

    Mam dla Was kod rabatowy do sklepu OTIEN na hasło "KASIA20", który uprawnia do zakupów -15% od dn. 22.09.14 do 22.10.14 :)

Szczerze polecam!










zdjęcia - Edyta

27 komentarzy:

  1. ciekawe zestawienie, kolory jesieni a kroje jeszcze letnie
    pozdrawiam
    http://meganlike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spodnie, zegarek zresztą też!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przemyślana kolorystycznie stylizacja, podoba mi się.

    http://velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne spodnie, bardzo Ci ich zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu kwiaty :) ale bardzo ładne są te spodnie , dobry zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dziś leje i zimno, więc przyjemnie się ogląda taki ognisty, radosny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany, jak Ci pięknie w czerwieni - aż jestem zaskoczona, bo zawsze mi się wydawało, że to nie jest kolor dla rudowłosych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, szczególnie ta bluzka mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne światło, naprawdę. Warto robić takie zdjęcia. Wiesz, mnie to średnio wzruszają blogi modowe, właściwie to zaglądam tylko na takie, gdzie są piękne zdjęcia. I tak: spodni w kwiatki nie lubię, koszulowych bluzek bez rękawków także nie, buty kompletnie do mnie nie przemawiają. ALE CAŁOŚĆ JEST PIĘKNA:) Ze względu na estetykę zdjęć. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym bardziej dziękuję za Twój komentarz :)

      Usuń
  10. Widać, że zatrzymujesz lato ;-) Śliczne spodnie, uwielbiam kwiatowe printy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. do jutra jeszcze trwa kalendarzowe lato, więc przyjmijmy że ten zestaw to jeszcze lato :) obserwuję, że na blogach zaroiło się od czerwieni i tej ognistej i tej bardziej stonowanej
    ja i czerwień to nie najlepsze połączenie ale podoba mi się i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu to taki zmierzch lata... :) Ale świetny taki w czerwieni.
    www.antymark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idealnie to ujęłaś :) aż chciałabym zmienić tytuł wpisu...

      Usuń
  13. Jesteś taka jesienno-letnia... Taka jesień tęskniąca za latem:))
    Piękne zdjęcia i śliczna Ty w tej czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć nie przepadam za kolarowym kolorem, Ty w nim wyglądasz kwitnąco, to chyba też Twoje włosy, powodują, ze całość wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie to ciągle lato. I bardzo dobrze, cieszmy się kolorami i kwiatami póki jeszcze są :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie to lato z nutką jesieni.:-) Bardzo mi się podobasz w tym zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. oj podoba mi się, podoba:-) chyba umówię się z Tobą na indywidualne spotkanie:-) jestem tendencyjna i nudna w doborze ubrań, a Ty niezmiennie zachwycasz:-) pięknie:-) i bardzo "mojo" tym razem:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie pięknie, a czy letnio czy jesiennie, to bez różnicy:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :) Bardzo podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodowa <3 Spodnie faktycznie przecudne...

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj; piękne te spodnie piękne ;-). Szczerze Ci ich zazdroszczę ;-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!