wtorek, 30 września 2014

Summary of September.


         Tym razem nie zamierzam narzekać, że lato dobiegło końca. Mamy piękną, złotą jesień i tego będę się trzymać. Zapraszam na podsumowanie września, który obfitował w kilka ciekawych wydarzeń.

       Jestem świeżo po kolejnym spotkaniu blogerek, tym razem we Wrocławiu. Szczegółowa relacja pojawi się na blogu w październiku. Jednak już teraz duże podziękowania dla Natalii, która wszystko przygotowała!

       
     Wspominałam Wam o moim "babskim" weekendzie nad jeziorem. Było przesympatycznie, jednak mam dla Was tylko kilka ujęć z tego wyjazdu - zdjęcia z pomostu i grzybobrania:)



     We wrześniu miałam przyjemność obejrzeć spektakl "FREDRO DLA DOROSŁYCH – MĘŻÓW I ŻON". Przezabawny występ czterech aktorów: Michała Żebrowskiego, Joanny Fraszyńskiej, Konrada Darochy oraz Weronki Książkiewicz. Sztuka o zdradzających a jednocześnie zdradzanych... Szczerze polecam.

       W listopadzie czeka mnie kolejna nie lada gratka KLAPS! 50 TWARZY GREYA, sztuka nawiązująca do "Pięćdziesięciu twarzy Greya" E. L. James - najsłynniejszego światowego czytadła dla kobiet. Bardzo ciekawa jestem tego przedstawienia, czy było warto je zobaczyć? Na pewno Wam o tym napisze:).

      A na koniec niepublikowane zdjęcia z wrześniowych sesji:





Wracam niedługo! Poczekacie? Buziaki


      A jeśli przypadkiem wybieracie się na jakieś przyjęcie albo wesele to polecam zajrzeć na tą stronę:

http://www.persunmall.com/c/wedding-dresses_c190?hp0731=&sort=3&cid=262ryan

23 komentarze:

  1. Widac, że wrzesień był bardzo intensywny i udany jednoczesnie. Zaciekawił mnie ten spektakl. Właśnie kończę czytać ksiażkę " Piećdziesiat twarzy Greya", druga cześć juz lezy przygotowana. Ciekawa jestem także filmu, który w kinach juz w lutym.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ! sama wybrałabym się na takie przedstawienie, bo jestem wielką fanką tej trylogii :)
    bardzo fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzybki super. Tak dawno nie widziałam:(
    Hej, powinni Cię zatrudnić do reklamy optymistycznego spojrzenia na życie:), bo brakuje nam tego dzisiaj. A Twoje pierwsze zdjęcie idealnie się do tego nadaje:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia ty jestes po ludzku fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to czekam :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak tam humorek po spotkaniu we Wrocławiu :D? Mam nadzieję, że dopisuje i było świetnie ^_^. Świetnie wyszłaś na pozostałych zdjęciach, mogłaś ja też opublikować :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo, nie - muchomory ;P
    moja zmora ;P
    dobrze, że już niedługo pora na nie przeminie i będę mogła znowu bez kłopotu wchodzić do lasów ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. ciężkie życie blogerki :) patrz zdjęcie na kamieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladne zdjecia, i super wyszlas na tym pierwszym
    http://meganlike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie zdjęcia, pokazują rzeczywistość, miło się ciebie ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny miesiąc:)))
    Poczekam, pewnie że poczekam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Spotkania zazdroszczę. A fotki są rewelacyjne!:D
    Tak się zastanawiałam, jak Ty po tej siatce właziłaś na te kamienie:)))
    A uśmiech cudny!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia, zazdroszczę spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja wam zazdroszcze tych spotkan blogowy...buuu...czemu ja mieszkam tak daleko?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny, sympatyczny post. Wybrałbym się na jakiś spektakl ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy :) i gdzie Ty się w tych szpilkach czepiałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę spektaklu. Dzieje się u Ciebie ach dzieje :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to miałaś bardzo fajny czas!:) Z chęcią poszłabym na ten spektakl!

    OdpowiedzUsuń
  19. świenie spędzony czas. Gdybyś nie miała pomysłu na wakacje w następnym roku to polecam Ci Fuerteventure :)
    http://odkrywamyfuerteventure.blogspot.com.es/
    a do poczytania na relax www.kendziangie.blogspot.com.es
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!