niedziela, 7 września 2014

Szyk i elegancja.

sukienka - Vera Fashion,   szpilki - Centro


http://www.verafashion.pl/

      Dzisiaj zapraszam na kilka słów o elegancji. Na mądrych strona internetu przeczytałam, że elegancja to "piękno, wdzięk a zarazem szlachetność w wyglądzie i zachowaniu. Spokojna i dyskretna (niekrzykliwa), harmonijna, znamionująca dobry smak, gust, wytworność, klasę - manifestacja wewnętrznego uposażenia i postawy wobec innych."


      Czy taka po prostu jestem, czy to ta pudrowa sukienka spowodowała, że poruszałam się z większą gracją i elegancją, a moje zachowanie, wypowiedzi skierowane do innych osób były bardziej elokwentne i kulturalne? 
       Znowu będę nieskromna ale elegancji wygląd i elegancje zachowanie nie pojawia się u mnie "od wielkiego dzwonu". Z moich ust nie usłyszysz wulgaryzmów bo ja przeklinać po prostu nie umiem, zawsze też staram się mieć wyprostowaną postawę ciała. Uważam, że jestem dobrze wychowana ale to nie znaczy, że nie bywam szalona (ruda ;). 

Sukienkę znajdziecie tutaj, zapraszam również na fb.













zdjęcia - Diana

34 komentarze:

  1. Sukienka słodka i elegancka. Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, bardzo fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna w swojej prostocie sukienka . Pasek dodaje smaczku , a juz z marynarką zestaw powala na kolana . Przynajmniej mnie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sukienka, ale mi bardziej w oko wpadły bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię elegancję w super klasycznym wydaniu. I dlatego tak dobrze czuję się w białej koszuli, której nigdy nie zabraknie w mojej szafie. Ta sukienka podobnie jest mega elegancka i każda kobitka powinna mieć taką w zanadrzu, Ty masz już to szczęście :) No i pięknie wyglądasz szalona ruda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz w niej jak prawdziwa dama - widać, że dobrze się czujesz w eleganckiej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Popraw błędy w swoim poscie, roi się od nich...nie z przymiotnikami piszemy RAZEM.. bez przerwy ta sama mina, nudne foty.. do niczego. Nie rozwijasz się dziewczyno :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka i jeszcze piękniejsze buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny cytat! Chyba sobie powieszę nad łóżkiem! ;) Stylizacja też super, bardzo elegancka! A co do przeklinania to witaj w klubie! Ja też nie potrafię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie, jest prosto, elegancko i z klasą, a przy tym wciąż mega kobieco i modnie :)
    Sukienka jest wspaniała, kolor bardzo mi się podoba, uwielbiam pastele :)
    Kochana, to w takim razie ja musiałam przejeżdzać przez Twoją wioskę, bo my tam w okolicach właśnie zwiedzaliśmy jeszcze różne ruiny, nie tylko zamek grodziec, kręciliśmy się tam długo hehe
    że też nie rzuciła się rudej w oczy taka piękna ruda :) no cóż... może innym razem :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem oczarowana, sukienka przepiękna, mnie jeszcze buty bardzo w oko wpadły:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Prostota i szyk w jednym. Takie sukienki sprawdzają się w każdej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz szalenie elegancko. Nie myslalam, że pudrowy róz tak dobrze sprawdzi się z rudością:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest genialna, a z sandałkami komponuje się idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sukienka, prosta i niezwykle elegancka, wyglądasz w niej zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczna sukienka, bardzo do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja lubię przekląć, a co! Duszenie emocji nie jest dobre. Lepiej słowem się wyładować niż czynem.
    Emi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emi przekląć od święta a przeklinać do różnica :) i zgadzam się z Tobą, że duszenie emocji jest złe!

      Usuń
  18. buty są piękne <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasujesz do tych słów jak ulał! Piękna sukienka i piękna Ty w niej!
    Mnie się elegancja kojarzy także z perfekcyjnym wyglądem. To też się u Ciebie zgadza:))
    Ja nie mam problemu ze słownictwem - tez nie przeklinam...no chyba, że mi rura od odkurzacza na palec spadnie;)
    Gorzej u mnie z tym perfekcjonizmem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez daleko do perfekcjonizmu :) to odrapany lakier na paznokciach, odciski na stopach... pogniecione ubranie... ale taka jestem :)

      Usuń
  20. Pięknie wyglądasz elegancko i z klasą ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Pink color is perfect with your hair. I like it very much. You are elegant as always.Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię wyglądać elegancko :) Ta sukienka jest elegancka i bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie sukienk i kolory są idealne dla Ciebie ;)I te loczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam Cię kilka razy w życiu na żywo i do bycia elegancką Ci jeszcze dużo brakuje. Popracuj nad poprawną polszczyzną, bo aż przykro czytać takie rażące błędy. No i pedicure chyba robisz sama niewprawną ręką, bo wygląda fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pasuje do Ciebie kolor sukienki, idealnie gra z włosami ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie wyglądasz w tej sukience! ma naprawdę świetny fason i śliczny kolor :) pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  27. sukienka ma wspaniały kolor i wygląda jak stworzona właśnie specjalnie dla Ciebie !
    ślicznie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!