piątek, 12 września 2014

Żegnaj lato.

bransoletka - elley / bluzka - H&M / spodenki - Orsay / sandały - Promod / kamizelka - SH


     Astronomiczne lato jeszcze trwa ale chłodne wieczory wskazują, że nieubłaganie zbliża się jesień. Mam nadzieję, że nie będziecie mieli nic przeciwko, jeśli przemycę Wam jeszcze kilka letnich stylizacji, które mam w zanadrzu. Tymczasem zapraszam na zestaw, którym żegnam krótkie spodenki i sandały a witam jesienną kamizelkę.   
   Idealnym dodatkiem do całości okazała się turkusowa bransoletka z elley





Przy okazji zapraszam do odwiedzenia sklepu, w którym znajdziecie ręcznie robioną biżuterię.
http://elley.pl/








Z ciężki sercem żegnam lato... 

zdjęcia - Diana

23 komentarze:

  1. Fajnie połączyłaś ubrania na dwie pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bardzo fajnie do siebie pasuje. Co jest trochę zaskakujące, bo to ryzykowne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Xi sie udało uchwycić koniec lata - światło , stylizacja - Indian Summer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle urzeka mnie idealne zgranie dodatków (ten powtarzający się brąz... a właściwie karmel ;P)!
    a kamizelka jest świetna!
    bez dwóch zdań!

    to prawda, wieczory są krótkie, ale dni (u mnie przynajmniej) bardzo ciepłe, więc z wielką radością - póki mogę - staram się z nich korzystać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, w moim stylu, podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepła góra i letni dół strasznie gryzą się ze sobą nie lubię takich połączeń...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. hey guys great shorts- have such but from topshop, i now just shopped on topshop, don't know If you guys know but they have free shipping today as is london fashon weeek
    and code is on site,
    welcome to my blog too
    http://meganlike.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia... takie jesienno-letnie i odjazdowe połączenie! Tej kamizeli i spodenek! Dla mnie bomba! Oprócz bransoletki w oko wpadły mi sandałki:))
    Nominowałam Cię w Liebster Award:D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dni jeszcze bardzo ciepłe, wieczory chłodne tak jak u Ciebie. Ja nie chowam jeszcze spodenek na dno szafy, planuję je wykorzystać w zestawie z botkami i grubymi rajstopami. Bardzo lubię futrzane kamizelki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje włosy Kasiu aż płoną w tych promieniach! Zestaw akurat na przełomie dwóch pór roku. Tak szybko się kończy lato i ja też staram się je jak najdłużej zatrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  11. W jakim SH znalazłaś kamizelkę? Które lumpeksy odwiedzasz najczęściej? Daj jakieś namiary, chętnie zajrzę :) Pozdrawiam, JJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na oławskiej są dwa w których zawsze coś znajdę, ale ostatnimi czasy rzadziej zaglądam do SH :(
      pozdrawiam

      Usuń
  12. masz piekny kolor wlosow a jak przyswieca na nie slonko sa jeszczez piekniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie elementy dobrze ze sobą współgrają. A kolor włosów uśmiecha się do jesieni chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa stylizacja - wszystko fajnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie polaczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam i tak wolę jesień :) a w Twojej stylizacji bardzo podoba mi się kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  17. tak, jesień w powietrzu, ale Tobie udało się złapać lato:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna klimatyczna sesja ! Pozdrawiam - kobieta z rozwianymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakos dawno u nikogo nie widzialam futrzanych kamizelek ! a sa swietne i milutkie,zdecydowanie kojarza mi sie z jesienia , super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!