środa, 29 października 2014

Ajurwedyjski olejek z różą.



olejek - khadi.pl

   Ostatnio miałam przyjemność przetestować kilka kosmetyków. Dzisiaj przedstawiam Wam ajurwedyjski olejek z różą do pielęgnacji twarzy i ciała.



    Olejek zalecany jest do wszystkich rodzajów skóry, również naczynkowej jak moja. Regularnie stosowany działa złuszczająco, pobudza regeneracje komórek. Zawiera naturalne oleje roślinne i zioła, które rozjaśniają miejscowe przebarwienia skóry, mogą również redukować piegi.

   Po zastosowaniu na twarz, kosmetyk szybko się wchłania, jednak zostawia delikatnie tłusty filtr. Stosuję go na wieczór zamiast kremu, więc nie stanowi to dla mnie żadnego problemu. Olejek zachwyca zapachem - naprawdę różanym. Moja skóra po regularnym stosowaniu produktu stała się bardziej gładka i nawilżona. Szczere polecam.


15 komentarzy:

  1. Kiedyś stosowalam arganowy na buzie , efekt był super . Moze wrócę do takiej pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju olejki do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam jego inną wersję i bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam również olejki z Joanny, które całkiem niedawno pojawiły się na sklepowych półkach. Niewielka cena, a efekt robi wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to post sponsorowany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to nie jest post sponsorowany; to jest recenzja produktu

      Usuń
  6. ja używałam olejek busajna swego czasu i był super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O to taki olejek jest dla mojej suchej skóry, przyjrzę mu się blizej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawie sobie język połamałam czytając tą nazwę ajurwedyjski hehehe :) swoją drogą bardzo ciekawa nazwa :P
    U mnie niestety ten olejek by się nie sprawdził, bo mam tłustą cerę, co nie raz doprowadzało już mnie do szału :/
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedawno stosowałam arganowy na skórę i chyba zrobię powtórkę.
    Ten też na pewno jest świetny. Z olejków Khadi mam ten do włosów:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiamy Khadi a w Indiach gdzie obecnie jesteśmy od Khadi można dostać zawrotu głowy...:) Od koloru do wyboru... różnych firm! Również szczerze polecamy! I pozdrawiamy! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!