piątek, 17 października 2014

Elegancko z pazurem.

kurtka - tutaj / koszula - Reserved / spodnie - C&A / szpilki  - Stradivarius / torebka - New Look
zdjęcia - Edyta Cygan

   
   
Dzisiejszym wpisem zaczynam nadrabiać zaległości wrześniowe. Mam trochę niepublikowanych zdjęć, więc będę Was raczyć ładną pogodą, mimo, że za oknem aktualnie plucha. Zapraszam na zestaw odrobinę elegancki, o czym świadczy koszula z kołnierzykiem ale czarna kurteczka z odkrytymi plecami dodaje całości małego pazura... Zwyczajnie, niezwyczajnie :).

     Wspominałam Wam w ostatnim wpisie jak ciężko jest mi wrócić na ziemię po niebiańskich wakacjach. Jednak skutecznie pomógł mi w tym film "Miasto 44", który oglądałam wbita w fotel, nie ogarniając całego tego ludzkiego okrucieństwa... Film momentami efekciarski i przerysowany ale warty obejrzenia. Polecam.









32 komentarze:

  1. No o sie nazywa zestaw dnia :)
    Efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadałaś szyku, nie powiem:))
    Zestaw fenomenalny:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kurtka, chociaz bardziej "do ozdoby" niż praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroda tej kurtki jest niewątpliwa
    cudownie niebanalna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa ta kurtka, z przody niby taka normalna, zwykła ale tył dopełnia całość :) Super!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna i ciekawa stylizacja :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mogę Ci polecić film ,,Bogowie'' Na prawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam go w planach na następny tydzień :)
      dzięki, buźka!

      Usuń
  8. Kurtka jak dla mnie zbyt przekombinowana...

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam białe koszule zawsze wyglądają dobrze. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny zestaw, torebka najlepsza;)

    zapraszam do mnie na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalna kurtka. Dobrze, że reszta zestawu jest prosta i stonowana. Bardzo wpadła mi w oko torebka. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz w tej stylizacji:))
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale kurtka! Zwraca uwagę od razu! Reszta jest dla niej fajnym tłem:)
    Ja byłam na "Bogowie"... też mnie wgniótł w fotel..

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka jest bardzo oryginalna, nie spotkałam się z takim fasonem:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkowicie podpisuje się pod tytułem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi Kasia and thank you for your visit!!! You are so beautiful with this jeans and this heels...congratulations for your choices!!!! I have a new post at my blog. Do you want to tell me what do you think? Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wygladasz :)
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, wow, wow, ta ramonka robi mega wrażenie! :)
    Absolutnie wyróżnia się na tle innych ramonesek :)
    ŚWietnie wyglądasz kochana, tak zadziorrnie :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz szalenie zgrabnie!
    A ogladajac zdjęcia z wakacji, eh teraz to ja Ci ich zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przodu grzecznie, z tyłu z pazurem! Super

    OdpowiedzUsuń
  21. genialna stylizacja i bardzo podoba mi się Twoj kolor włosów ;)

    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nadrabiaj nadrabiaj! Z chęcią popatrzę na słoneczne fotki zwłaszcza że pogoda za oknem makabryczna;) Kurtka jest bombowa i niesamowicie oryginalna. Jeszcze takiej u nikogo nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja po raz kolejny się zachwycam Twoją zajebistą figurą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna ta kurtka ! niby zwyczajna a jednak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!