środa, 22 października 2014

Fuksja.

Marynarka - Sheinside / top - H&M / spódnica - Promod / 
SzpilkiStylowe Obuwie /  torebka - Twoje Torebki
zdjęcia - Mariusz

   Zapraszam na kolejny zestaw wrześniowy jeszcze. Krój spódniczki i jej kolor kojarzy mi się z kwiatem fuksji, dlatego dzisiaj krótka lekcja botaniki :).
    Fuksja to roślina z rodziny wiesiołkowatych, posiada purpurowe kwiaty zwisające na szypułkach. Kwiaty zapytane przez kolibry, mogą być drobne lub duże, pojedyncze lub pełne o rozmaitych barwach. Idealnie nadają się na zacienione tarasy. Fuksje nie wytrzymują mrozów, więc zimę muszą spędzać w chłodnym miejscu, które nie musi być dobrze doświetlone. Podczas zimowania kwiaty podlewamy rzadko, a na koniec maja przeprowadzamy znowu na taras. A teraz jesienią przycinamy roślinę aby na wiosnę podwoiła liczbę pędów. Uprawiacie fuksje? Czy tak jak ja nie macie ręki do kwiatów... :(












31 komentarzy:

  1. Ładne nogi i ciekawa marynarka , to główne atuty tej propozycji . Tak spodniczka jest ładna , ale ... Mimo wszystko tutaj drugoplanowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, ciekawa spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna stylizacja ! Ostatnio szukałam jakiś ciekawych marynarek ale niestety ich ceny mnie przerażają :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódnica! To aktualna kolekcja?
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie możną kupić tą spódniczkę na mid sale http://www.promod.pl/kobiety/spodnice/spodnice-mini/spodnica-malinowy-R1210026045.html

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia. Szczególnie podoba mi się marynarka, jest rewelacyjna.
    Bardzo fajny blog, pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Jeśli mój ci się spodoba, to co powiesz na wzajemną obserwację?
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Kasia and thank you for your visit!!! For me its a very beautiful outfit and your shoes are amazing! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie to jeszcze bardziej róż, niż fuksja, ale nie zmienia to faktu, że pięknie wyglądasz w tym kolorze :)
    i jak zwykle całość ubrania idealnie skomponowana pod względem kolorów!

    ach i och :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylizacja, jeszcze letnia
    http://meganlike.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory idealnie dobrane w całości. Bardzo mi się podoba!!!!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, taka w moim stylu, super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nic dodać, nic ująć, świetnie;)
    pozdrawiam :) , woman-with-class.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw, ja zabieram żakiet i zmykam:))
    A co do kwiatków, kolor fuksjowy uwielbiam , same fuksje dużo mniej:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczo wyglądasz w tym zestawie, fuksja to bardzo wdzięczny kolor, a z kwiatami mam tak samo jak Ty ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Panią biolog;-)
    Krój spódniczki średnio mi się podoba, za to kolor olśniewający, uwielbiam taką barwę. Masz też nietuzinkowy żakiet. Bardzo wdzięcznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyglądasz :) marynarka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  16. I LIKE YOUR PERFECT PICS
    ALWAYS BEAUTIFUL PICS

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz bardzo fajny styl, wszystko jest dobrze do siebie dobrane i razem tworzy naprawdę fajny outfif,
    zapraszam Cię także na mojego bloga myjskaniemyjska.blogspot.com
    Pozdriawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne kolorki! świetna marynarka i spódnica :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super marynarka, wspaniale dopełnia całość stylizacji. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna spódniczka, zresztą marynarka też-uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory! :)
    Super, że nie zrezygnowałaś z nich jesienią, bo właśnie takich pozytywnych na ulicach wciąż brakuje :)
    Wspaniale wyglądasz kochana :)
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. chodząca tragedia niestety...

    OdpowiedzUsuń
  22. Patrząc na Ciebie coraz bardziej robię się przekonana, że różowy tez pasuje rudym... :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ masz 'ciekawą urodę' :) Twoja twarz przykuwa spojrzenie :) Spódniczka wpadła mi w oko, ma bardzo nietypowy krój :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna spódnica i buty!! Zresztą całość wygląda genialnie!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!