piątek, 24 października 2014

Spotkanie blogerek - dla każdego coś dobrego.


    Kolejne, pełne inspiracji spotkanie blogerek za mną. Odbyło się ono pod koniec września w kawiarni Stalbet Cafe & Pub we Wrocławiu. 
Organizacji spotkania podjęła się Natalia, za co bardzo jej dziękuję. Czas w miłym towarzystwie, przy stole pełnym owoców i przystawek minął bardzo szybko.




      Na początku została nam przedstawiona firma Mary Kay, a na ochotniczce blogerce, przeprowadzona została pielęgnacja twarzy i delikatny makijaż dzienny.



     Następnie dziewczyny z firmy Vipera zaprezentowały nam kosmetyki swojej marki a na organizatorce spotkania wykonały makijaż.





     Bardzo dziękuję firmom, które poprosiły o recenzję swoich kosmetyków. Niebawem przeczytacie o nich na blogu.












     Już w następnym tygodniu będę miała dla Was małe rozdanie, w którym nagrodą będą poniższe kosmetyki:

11 komentarzy:

  1. Ale fajnie!!! Może kiedys jak będę we Wrocku, to trafię na takie spotkanko:D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne spotkanie, moze w krakowie kiedy bedzie spotkanie lol
    http://meganlike.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia, jak zwykle świetnie. U mnie na blogu nowa, halloween'owa stylizacja.
    Zapraszam i pozdrawiam.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny event, genialne spotkanie!
    super!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Ja nigdy nie byłam na takim spotkaniu jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, ze kiedyś będzie mi dane wziąć udział w podobnym wydarzeniu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!