piątek, 31 października 2014

Summary of October.


   Jak powiedział Victor Hugo „Uśmiech jest jak słońce, które spędza chłód z ludzkiej twarzy”. Ja go ponownie odzyskałam na początku miesiąca, pozbywając się aparatu ortodontycznego. 

   Następnie pojechałam na wymarzone wakacje do Hurghady, relacje możecie obejrzeć tutaj. Jeszcze raz szczerze polecam wyjazd poza sezonem - zaoszczędzone pieniądze i mniej doskwierające upały.
Moi ulubieni animatorzy Milan i Nicro: 


    Po powrocie do rzeczywistości, z głową jeszcze w chmurach wybrałam się do kina na filmy "Miasto 44" oraz "Bogowie", obie polskie produkcie skutecznie sprowadziły mnie z powrotem na ziemię... Kto jeszcze nie widział tych filmów, zachęcam do obejrzenia!



    Październik to też miesiąc moich urodzin i refleksji nad mijającym czasem a także, wielkiego rodzinnego wydarzenia - pasowania na pierwszoklasistę.



    Dzisiaj Halloween więc z tej okazji zaparzyłam sobie zieloną herbatkę ;). 




       Listopada zapowiada się również ciekawie, już za chwilkę wybieram się do teatru na spektakl KLAPS! Czeka mnie także koncert Afromental oraz Pokaz Mistrzów Polski Chippendales.

22 komentarze:

  1. Ja miałam wrażenie ze niewiele Xie było w październiku ;)
    To spóźnione ale szczere , najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu w tej niebieskiej sukni wyglądasz jak bogini! Widziałam film Bogowie i jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. 1) mnie aparat dopiero czeka - ciągle się boję :(
    2) naprawdę podobali Ci się "Bogowie"? ja się trochę rozczarowałam po projekcji - recenzje zapewniały mnie, że obejrzę coś na miarę Zanussiego, a dostałam film... poprawny technicznie i z ładnymi zdjęciami. jak dla mnie - to wszystko, niestety :(
    3) chcęęęęę takie filiżanki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. film na prawdę mi się podobał, rola Kota niesamowita, przed pójściem do kina nie czytałam żadnych recenzji, na nic się nie nastawiałam, produkcja poruszyła moje serce...

      a jeśli chodzi o aparat to nie ma się czego bać! im szybciej się zdecydujesz tym lepiej,
      buźka

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądasz w niebieskiej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna niebieska sukienka od razu rzuca się w oczy, poza tym super zdjęcia :)

    http://fashionkill4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. So beautiful recap Kasia!!! Kisses (and thanks for your visit),
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  7. To z okazji urodzin samych szczęśliwych i słonecznych dni!!!!
    Ani się obejrzysz jak Ci pierwszoklasista do gimnazjum pójdzie;) Za szybko ten czas leci...
    Fajną miałas wycieczkę! A uśmiech masz śliczny:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      przeraża mnie ten mijający czas...

      Usuń
  8. No to u Ciebie się dzieje! Listopada nie będzie nudny, jak mój ;)
    W tej niebieskiej sukience wyglądasz nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miesiąc pełen wrażeń :) na długo zostanie w moich wspomnieniach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie urodzinowe 100 lat!!!!:)
    Bardzo fajne podsumowanie miesiąca:) Fajnie że kolejny tak dobrze się zapowiada:)
    Uściski**

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta chabrowa suknia :) Pare lat temu też miałam przyjemność spędzić urlop w Hurghada ;)

    Fajny blog Nieperfekcyjna! :) OBSERWUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  12. buziaki urodzinowe :) piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://milexblog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny sweterek :)
    i bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!