wtorek, 14 października 2014

Wakacje z rozwianymi włosami.


    Ciężko jest wrócić do szarej rzeczywistości po bardzo udanym urlopie. Zająć się codziennymi obowiązkami - gotować sprzątać, chodzić do pracy gdy głowa ciągle w chmurach ...
     Wcześniej tylko czytałam, oglądałam i zazdrościłam Wam waszych wakacyjnych wyjazdów, sama czekając na upragniony urlop. Doczekałam się, a sam wyjazd długo zostanie w mojej pamięci. Szczerze polecam urlop po sezonie!
Zapraszam na krótką fotorelacje z mojego wymarzonego wyjazdu!




Nie trzeba jechać do Kairu, żeby zobaczyć piramidy :).



shisha time





 











torebka - tutaj
zdjęcia - Edyta Cygan

30 komentarzy:

  1. Zastanawiałam sie gdzie zniknelaś , a tu prosze w najpiękniejszy sposob ;) na słoneczny urlop :):)
    Mam nadzieje ze wróciłaś tez z głowa pełna pomysłów na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne widoki! :) też wolę urlop poza sezonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe chwile, wspaniałe!!!
    pozdrawiam z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz zjawiskowo !:)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz Kasiu to ja Ci zazdroszczę wyjazdu!!!! Długo Cię nie było i tak się zastanawiałam co się z Tobą dzieje, a tu proszę słońce, opalenizna, krótkie mini, drinki i co nie tylko. Żyć i nie umierać. Tylko Ci tak poradzę, że mnie po powrocie zawsze ratują książki o tych pięknych miejscach. Już niedługo trochę o nich więcej u mnie na blogu :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie! Nie ma to jak zasłużony wypoczynek!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia! zazdroszczę :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że to były dla Ciebie cudowne wakacje. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a gdzie to bylo?
    http://meganlike.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjecia:) piekne widoki jest na co popatrzec:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu ja mam tak samo, zawsze jadę później na wczasy (bo we wrześniu) i uważam że warto.
    Później muszę tydzień dochodzić do siebie walczyć z chandrą, ale do następnych...
    pozdrawiam zdjęcia cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, widząc te zdjęcia, aż łezka zakręciła mi się w oku.... byłam w Egipcie 3 lata temu i jak do tej pory, to najcudowniej wspominam tą podróż :) było fantastycznie!! :)
    I widzę też byliście na snurkowaniu :) czyżby wyspa Giftun? :D
    no chybaże byliście w Sharmie, to pewnie na inną wyspę Was zabierali :)
    Cudowne zdjęcia! Mi też ciężko było wrócić do szarej rzeczywistości :(
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana strzał w 10, dobra jesteś - wyspa Giftun :)

      Usuń
  13. Bajkowo! Widać, że świetnie się bawiłaś i odpoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz my zazdrościmy Tobie:-)) Bo nasze byłe wakacje wydają się takie odległe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygladasz fantatycznie. Piekne miejsce
    Kisses
    Aga

    Check my new post:
    Look of the day - statement necklace
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  16. oj, ale u Ciebie fajnie, ciepło i słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne miejsce :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to teraz ja Ci zazdroszczę! Szczególnie, że się wygrzałaś. Ja w Łebie zmarzłam w tym roku;)
    Piękne zdjęcia! To z rozwianym włosem najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wakacje... tak bardzo brzydko i nieładnie ale zazdroszczę! :P bardzo ładne zdjęcia, w sam raz na taką pogodę :)
    pozdrawiam cieplutko!
    http://lollinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia przepiękne. Ja byłam w Egipcie jakies 9 lat temu i ciekawa jestem ile się zmieniło. Giftun też pamiętam, prawie statek by mnie tam ,,przepłynął'' bo go nie zauważyłam jak pływałam. :)
    Pozazdrościć wakacji....
    Pozdrawiam Ania

    http://london-lavender.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie z tymi rejsami to masakra, tyle statków, wszyscy płyną rafe podziwiać a potem jest jeden wielki ścisk....

      Usuń
  21. Ojejjjjjjjjj!!!!!!!
    Co za piękne zdjęcia ! Zakochałam się *,*

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :) Mam nadzieję, że wpadniesz
    smartysally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!