niedziela, 30 listopada 2014

2 URODZINKI BLOGA!


      Trudno mi w to uwierzyć jednak dzisiaj mijają dwa lata, odkąd zaczęłam przygodę z blogiem. Pomysł zrodził się podczas mojego urlopu wychowawczego, głównie dla zabicia czasu. Na początku miał być to blog o moim stylu życia, który z czasem przeistoczył się w blog modowy, z wpisami kosmetycznymi i kulinarnymi. Jeśli chodzi o kwestię pisania to nic się nie zmieniło - lubię pisać ale krótko i na temat, więc teraz zapraszam na bardziej przyjemną część wpisu i przypomnienie, co wydarzyło się przez te dwa lata. 


    Pochwaliłam się Wam moimi ozdobami świątecznymi oraz techniką decoupage. 



    Powrót do pełnej aktywności zawodowej spowodował, że zaniechałam robótek ręcznych a skupiłam się na sesjach modowych.
    Ponadto tematy, które szczególnie Was zainteresowały to języki miłości oraz mity na temat małżeństwa.
    A przepis kulinarny, który Wam przypadł do gustu to łosoś pod serową pierzynką oraz mój jedyny i sprawdzony przepis na tort


 
       Mogliście również śledzić moją przygodę z fotografią podczas zajęć w Ognisku Kultury Plastycznej oraz występ w telewizji śniadaniowej.

     Dziękuje za to, że jesteście, że wyrażacie swoje opinie w komentarzach, za nowe znajomości, świetnie spędzony czas podczas sesji zdjęciowych i spotkań.

18 komentarzy:

  1. Gratulacje i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Ci Kasiu :) I życzę Ci wytrwałości na następne 100 lat bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas tak szybkooo leci... ale dzięki temu nadchodzą takie chwile jak te, kiedy możemy powspominac ;)
    Kasiu gratuluje i życzę kolejnych udanych lat w prowadzeniu bloga!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejnych lat blogowania Ci życzę ;)
    Ja też założyłam bloga na urlopie wychowawczym, żeby oderwać się od codzienności ;)
    Piękne zdjęcia, inspiracje dla wielu, bo i dla mnie również.
    Decaupage nigdy się nie nauczyłam Twoje są piękne, a masz jakis link do telewizji sniadaniowej, chętnie pooglądam? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. link na internecie nie jest już aktywny, posiadam jedynie pamiątkowe domowe nagranie :)

      Usuń
  5. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ;-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnóstwo fantastycznych zestawów. Lubię tu zaglądać, żeby zobaczyć w czym rudym dziewczynom jest do twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że przez cały ten czas trzymasz poziom ;)
    jest stylowo i po Twojemu ;)

    stu lat blogowania, Kasiu!
    i żeby zawsze sprawiało Ci to przyjemność! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybko czas leci prawda ??!??! Gratuluje ! Dla mnie Twoj blog kojarzy sie jednoznacznie Modowo , aż sie zdziwiłam ze były inne tematy ;);)
    Blog modowy pięknej Rudej dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, piękny blog, ciekawe stylizacje, piękne zdjęcia, smaczne przepisy, wszystko super! Gratuluje i życzę blogowych (i nie tylko!) sukcesów!!! :)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga, tym bardziej że wiem jak to wygląda od zaplecza i jak trudno znaleźć na to czas. Robisz to z pasją stąd niniejszy sukces, brawo - oby tak dalej! :) Cieszę się też, że mogłam brać w tym czynny udział. Powodzenia, bo czeka Cię jeszcze sporo postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję.... wspanialy blog)Pozdrawiam serdecznie
    http://bastonidifashion.blogspot.it/2014/12/short-color-oro.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasia gratulacje!!!!
    Przypadkiem na Ciebie trafiłam i bardzo się cieszę, że mogłam Cie poznać:))
    Masz super stylizacje i piękne zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje 2 urodzinek i kolejnych 200 życzę :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!