sobota, 15 listopada 2014

Baranek.

kamizelka - tutaj / bluzka - Mohito / spodnie - Orsay / kozaczki - tutaj 
zdjęcia - Mariusz


   Jak to się stało, że w okresie jesienno-zimowym zamieniłam się w baranka? :) Za sprawą futrzanej kamizelki oraz połączenia czerwieni ze złotem,  udało mi się stworzyć zestaw według mnie już bardzo świąteczny. A słoneczna pogoda pozwoliła mi na ubranie ażurowych kozaczków, które podobnie jak plisowana spódnica z poprzedniego wpisu nie zostały wciśnięte w kąt garderoby.


     Jakie macie plany na weekend? Ja zamierzam skorzystać z ładnej pogody, więc zaraz uciekam na zdjęcia. Udanego weekendu Wam życzę!











29 komentarzy:

  1. Gdyby u mnie było tak ładnie pewnie byłby piękny spacer , nie jest . Więc ... Robimy sobotnie porządki , sprzątanie i tyle :/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jesteś barankiem!
    baranki mają kopytka, a Ty kopytek nie masz - masz bardzo ładne nogi zaprezentowane tu w całkiem zgrabnych kozaczkach ;)

    ale "barankopodobna" kamizelka zacna jest - wdziewałabym, wdziewała ;P

    P.S.no ja nie wiem, Miła, gdzie Ty mieszkasz, ale u mnie wiatr dmie, buro jest i czasami deszcz pokrapia - sesję tym weekendem, to chyba w kurtce puchowej będę robiła ;P także - nie każdy ma tak dobrze jak Ty ;P
    P.S. (2) kominowi jest miło, że się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga moja :) we Wrocławiu było dzisiaj bardzo słonecznie i ciepło, chociaż faktycznie trochę wiało...

      Usuń
  3. ALWAYS PERFECT SESSION AND BEAUTIFUL PICS

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny futrzak:)

    http://fashionkill4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Look jeśienny, ale zdjęcia są wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee, rogów nie widzę - musisz popracować :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie pogody dzisiaj nie było. Popstrykaliśmy parę zdjęć ale coś mi się nie widzą...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny futrzak! aaaaaa <3 świetnie urozmaica całość :)
    I kozaki bardzo mi się podobają, te ażurkowe wycięcia dodają im ciekawego charakteru :)
    Super wyglądasz piękny rudzielcu :)
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. So beautiful jacket Kasia!!!! Color of your pants its fantastic!!! Have a nice sunday, kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  10. Baranek fajny ale portki jeszcze bardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz! cudowny baranek i buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie bardzo przypadła do gustu bluzka z MOHITO. Mogłabym z tego sklepu nie wychodzić :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacja, zapraszam do mnie w wolnej chwili http://radissonblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz :) bardzo ładna kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Narobiłaś mi smaka na futrzaka :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny futrzak, uwielbiam takie :) sama posiadam i eksploatuje go poki tylko mozna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kolory, a czerwień trafiona w 10 !

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny futrzak! A ja swojego nie założyłam ani razu w ty sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Duży plus za czerwone spodnie! Wyglądają w tym zestawieniu świetnie i przykuwają uwagę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!