środa, 12 listopada 2014

Jesień w moim wydaniu.

 sweter - House / spódnica - Bershka / buty, naszyjnik - Promod
zdjęcia - Edyta Cygan

 

       Witajcie po długim weekendzie, mam nadzieję, że był równie udany jak mój. Z naładowanymi bateriami zaczynam ten krótki tydzień pracy.
    A na zdjęciach moja wiosenno-letnia, plisowana spódnica, która nie poszła w odstawkę. Z premedytacją nie schowałam jej na dno szafy i z przyjemnością wykorzystuję ją w jesiennych zestawach. Uwielbiam takie uniwersalne ubrania ;).

  Z tego miejsca ponownie chciałabym prosić Was o głosy na moja stylizację w konkursie FASHION.WP.PL - tutaj.
   A na moim fanpagu do wygrania wejściówki na modowe wydarzenie - Wroclaw Fashion Meeting, targi i pokazy mody, które odbędzie się 22-23.10.2014.


 









 

 

Przypominam o trwającym konkursie:

http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/2014/11/jesienny-konkurs-kosmetyczny.html

33 komentarze:

  1. Ja namiętnie chodzę w letnich sukienkach pod ciepłe swetry :)
    Ładne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. zestawienia rudości z błękitem chyba dawno w blogosferze nie widziałam :)
    bardzo ładny zestaw! taki "Twój" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek cudny! ale buty robią ogromne wrażenie do tego zestawu

    zapraszam do siebie i obserwowania

    http://blogmanekineko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny zestaw :) Bardzo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. `Nieperfekcyjna Kasia` a wygląda PERFEKCYJNIE! ;)
    Świetny pomysł z tą spódnicą... bardzo ożywia cały zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe połączenie kolorów. Jeśli interesujesz się ekskluzywną biżuterią i zegarkami zapraszam na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesująco wygląda to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia, taką jesień to lubię:) śliczna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kolory, idealna jesienna kompozycja.
    i że niby nieperfekcyjna? :)
    pozdrawiam,
    http://another-pony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne jesienne zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękny uśmiech! Zdjęcia, na których widać ząbki podobają mi się dużo bardziej :) uśmiechaj się częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. PRZEPIĘKNE zdjęcia!

    http://codzienne-przyjemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny naszyjnik ;)

    http://followthefashion.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach piękna ta Twoja jesień...
    Świetne zestawienie, u mnie też jeszcze trochę lata, trochę zimy w szafie, nie mogę się rozstać z letnimi ciuchami jak za oknem tak ciepło:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale dziś piękne kolory u Ciebie! Super, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Letnia spódnica jesienią? Nie wiedziałam, że to ma prawo się udać, jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połączenie, delikatna spódnica i ciężki sweter!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne połączenie kolorów. Fantastyczne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódnica świetnie się sprawdza jesienią!!!
    Pięknie wyglądasz!!!
    ___________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezwykle stylowy zestaw !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Cię tutaj <3 idealne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, jak zwykle wyglądasz uroczo !!! piękne zdjęcia i Ty na nich :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jesli tak cudownie wyglada jesien w towim wydaniu to ja chce zeby moje zycie wygladalo tak jak w twoim wydaniu ! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna kolorystyka i piękne zdjęcia radissonblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj zgadzam się z koleżanką gdzieś powyżej piękny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!