wtorek, 4 listopada 2014

Klaps!

sukienka - Promod / buty - CCC
zdjęcia - Edyta Cygan

"Zostań moją niewolnicą”
„Chodź, popieszczę Cię prądnicą, rozwieraczem, lutownicą; chcesz, podduszę Cię dławnicą – obiecuję, będzie cool!”...

     Jestem świeżo po spektaklu Klaps! 50 twarzy Greya, gdzie jedną z głównych ról zagrał Mateusz Damięcki. Czytając opinie nie spodziewałam się odzwierciedlenia książki, teraz uważam nawet, że tytuł miał na celu tylko przyciągnąć widzów. Tak na prawdę przedstawienie to parodia cieszącej się niezwykłą popularnością książki E.L. James. Sztuka jest żwawa i śmieszna, a elementy improwizacji przy udziale publiczności - bezcenne. Damięcki popisuję się nie tylko świetną grą aktorską, ale także prezentuje bicepsy, umiejętności taneczne i wokalne. Dawno się tak nie śmiałam. Warto wybrać się na przedstawienie, jest to komedia na wysokim poziomie!

      A na zdjęciach sukienka ze sklepu Promod, urzekła mnie swoim oryginalnym wzorem i jednym z ulubionych kolorów. Wróciła do nas piękna złota jesień, więc póki co korzystam z pogody.

Miłego dnia!







 

Moi drodzy, przy okazji chciałabym Was prosić o głosy na moją stylizację - tutaj, z góry dziękuję za Waszą pomoc!

39 komentarzy:

  1. Piękna ta sukienka. Damięcki też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak parodia, to mogłabym się wybrać ;P
    bo ta moda na tę pozycję i wszystko co z nią związane napawała i napawa mnie... konsternacją ;P
    ale to pewnie przez wzgląd na moje filologiczne wykształcenie, które nie pozwala mi przejść obojętnie wobec żadnej źle napisanej książki ;P

    ślicznie Ci w tej sukience!
    te kolory cudownie się komponują z Twoimi włosami i skórą :)
    często to chwalę u Ciebie - ale co ja poradzę, że masz dryg do wybierania pasujących do Ciebie kolorów, no ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję droga Mar, wydaję mi się, że pasują mi wszystkie kolory ;)

      Usuń
  3. Śliczna sukienka :)
    A spektakl Klaps! 50 twarzy Greya także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację kolor pasuje do jesieni i do Ciebie ;)
    a o spektaklu nie słyszalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny, to idźcie na to na Walentynki :) :
    https://www.youtube.com/watch?v=qGyqs-uo6AQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście Kasieńko, że się wybierzemy :)

      Usuń
  6. świetna sukienka - przyznam, że w sklepie pewnie nie zwróciłabym na nią uwagi, ale na Tobie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny zestaw, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, śliczne zdjęcia! sukienka fantastyczna i wyglądasz w niej uroczo, tak dziewczęco! jesteś śliczna i zawsze z przyjemnością cię odwiedzam :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz w tej sukience :) uwielbiam takie fasony sukienek ;) Pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wczoraj podziwiałam Damięckiego:) śpiewał cudnie:) sukienka bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszcze, teatrów. Moze to dziwne,ale na emigracji najbardziej właśnie tego mi brakuje. Lubilam , i z starsza córka tez regularnie raz w miesiacu bywaliśmy w krakowskiej Grotesce....
    Tu sztuki inne, teatry bardziej happeningowe...ja nie kupuję.....
    Sukienka super, lubie Promod, sporo mam ciuchow od nich.ladnie Ci

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sukienka! pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna ta sukienka. czy ja dobrze widzę? Połączyłaś fiolet z czerwienią? Na ogół bardzo nie lubię tego połączenia, ale ku mojemu zdziwieniu... u Ciebie wygląda genialnie! :) Naprawdę świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! również nie byłam pewna tego połączenia, ale wg mnie wyszło dobrze :)

      Usuń
  14. sukienka i kurteczka bardzo mi się podobają kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj pięknie, co za świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie to wszystko ze sobą współgra. Połączenie brązów i granatów i ciepły kolor Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wpadam w kompleksy przy Tobie:-) wyglądasz obłędnie! piękna, wiecznie młoda i do tego fantastycznie ubrana:-) pozdrawiam Kasieńko i ściskam. Żałuję, że nie mam Cię na wyciągnięcie ręki, bo potrzebuję wpuścić kobiecość do mojej szafy:-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwuś! zapraszam do mnie coś znajdziemy i wymyślimy ;)

      Usuń
  18. Lubię takie wzory na ubraniach. Do tego świetna kurtka:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aj piękny print ma sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny look ; -)


    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  21. Głos oddany! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://caamodja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna kiecka!!! :),akurat jestem na etapie sukienek :)
    Pozdrawiam :)
    _______________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny retro look, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam
    fotograf poleca swoje usługi
    www.szemrajfotografi.pl
    http://szemrajfotografi.blogspot.com
    http://weddingsszemraj.blogspot.com/?view=magazine
    http://www.maxmodels.pl/fotograf-szemraj.html
    zapraszam do współpracy

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, ze nie mieszkam w PL, bo chetnie bym sie wybrala...A sukienka przeurocza! Idealnie do ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda że nie mieszkam już w PL mogłabym pokombinować. Ostatni kontakt z kulturą miałam w czerwcu gdy wybrałam się na Kabaret Hrabi. Trochę czasu mineło....KOchana głos oddany, życzę zwycięstwa!! A sukienka bombowa, pięknie Ci w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Your dress have a marvelous print and it looks so lovely on you!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka jest śliczna, uwielbiam takie rzucające się w oczy, ale tak bezpiecznie, tak fajnie jak Ty to zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz, fajna jest ta sukienka :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!