środa, 19 listopada 2014

Krata.


      Dzisiaj za oknem szaro, buro i ponuro. Myślę, że nie będę oryginalna pisząc, że zdecydowanie wolę piękną, ciepłą jesień niż deszczowe i chłodne dni. Dlatego jak tylko mogłam korzystałam z tej słonecznej pogody. Obawiam się, że to już jedna z moich ostatnich ciepło-jesiennych stylizacji.
       Wiecznie modna krata pojawia się również u mnie. Idealna na mało oficjalne wyjścia, spotkania ze znajomymi, spacer. Wzór najczęściej spotykany właśnie na koszulach. Stworzyłam połączenie standardowe - koszula, jeansy i szpilki. A jak Wy nosicie kratkę? :)
Miłego dnia!








 

koszula - cropp / spodnie - Reserved / szpilki - Stradivarius / bransoletka - Otien
zdjęcia - Diana 

27 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! A ta czerwono-granatowa krata świetnie kontrastuje się z Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHANA!! CUDOWNA TA KOSZULA W KRATKĘ!! SUPER

    OdpowiedzUsuń
  3. krateczka i bluzeczka dobra na rockowy koncert :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu z Twoja uroda nawet najzwyklejszą jeansu i kraciastym koszula wyglada niebanalnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, ciuchy dobrane ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety - nie z dżinsami ją noszę :( tak nosiłam ją jako mroczna małolata ;P teraz jakoś tak.. jakoś tak straszę ;P
    ale zazdroszczę tym dziewczynom, które z dżinsami ją bez uszczerbku na własnym wizerunku nosić mogą - bo to jest naprawdę fajne, uniwersalne i kobiece bardzo połączenie :)
    a Ty jeszcze w takiej fajnej, oryginalnej kolorystyce tę swoją kratę wybrałaś (tej jesieni inne kraty ulice zalewają, Twoja się wyróżnia ;P), że aż się chce patrzeć na Ciebie w niej, Miła :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kratę to ja tak lubię że mogę ją nosić i na koszuli i na spódniczce, sukience, szalu czy płaszczu:) Tylko wybieram takie wyróżniające się kolorystycznie. Twoja koszula bardzo by mi przypasowała;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor włosów, koszula w krate wygląda superr :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor koszuli w kratkę:) fajnie Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w kolejce na bloga czekają zdjęcia też w kratkę:-) Ja połączyłam taką koszulę ze skórzaną spódnicą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo ciekawa tego zestawu, czekam z niecierpliwością na Twój wpis :)

      Usuń
  11. do twarzy Ci w kolorze tej kraty :)


    www.xavilove.blogspot.com - zapraszam też do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, lużny zestaw! Ze szpilkami elegancki, a jak wrzucisz jakieś trapery, to pełen luz! Uniwersalny!
    I ładnie Ci w takich kolorkach:))

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię motyw kraty, nigdy nie wychodzi z mody:)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie motyw kryty w kazdej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz:) Super koszula i klasyczne szpileczki;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boska koszula ! A w rude włosy bardzo do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszule w kratę są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połączenie, a buty boskie!!!!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz.
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszula w kratę zdominowała moje jesienne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niewiele mam rzeczy w kratkę i jeśli już myślę o tym wzorze to zazwyczaj kojarzy mi się właśnie z koszulą albo szalem ;)
    Fajny, sprawdzony zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!