piątek, 21 listopada 2014

Rolki o każdej porze roku.

rolki - Decathlon / kamizelka - House / bluzka - Reserved / spodnie - Medicine
zdjęcia - Diana


     
      W pewien jesienny dzień moje chłopkami wyciągnęli mnie na drogowy plac zabaw. Korzystając z okazji zabrałam swoje rolki, które miałam po raz drugi na nogach. Do tej pory zdarzyło mi się kilka razy jeździć na łyżwach a rolki były moja miłością tylko w teorii. Czekałam na pomoc i asekurację oraz kilka cennych wskazówek od mojej siostry, która już wcześniej opanowała sztukę jazdy na tym sprzęcie. Podczas nauki największym problemem okazał się fakt, że nie czułam się pewnie na nawierzchni, miałam również problem z opanowaniem hamowania.  Jednak w miarę praktyki uświadomiłam sobie, że nie "taki diabeł straszny", dodatkowo endorfiny zostały uwolnione, a satysfakcja i ból nóg gwarantowany:).
         A Wy moi Drodzy, jeździcie na rolkach? Czy śmigacie na łyżwach po lodowisku? Ja ze swojej strony gorąco zachęcam do takiej aktywności fizycznej, póki drogi nie są jeszcze zasypane śniegiem!






 

Przypominam i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, który trwa jeszcze tylko do 23-11-2014:

http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/2014/11/jesienny-konkurs-kosmetyczny.html
 

25 komentarzy:

  1. Rolki to fajny sport:):) Strój akurat pasuje:):)

    pozdrawiam Monika
    http://mlglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżdżę, choć niekoniecznie miesiąc przed Gwiazdką, dotąd wybierałam raczej bardziej standardowe terminy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia podziwiam Cię:) ... ja kompletnie nie jezdzę na rolkach:D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiałam rolki!
    dostałam je na komunię :D
    byłam cała poobijana, siniaki miałam od kolan do pach, ale śmigałam, że aż miło :D
    aż dziwne, że potrafiąc jeździć na rolkach nie ogarniam łyżew, ale ja to jestem rasowy graślak, więc w sumie dziwić mnie to nie powinno ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie sama pojeździłabym, ale nie mam rolek. Jednak kiedyś jeździłam i to super sprawa:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaszalałaś :) super wyglądasz

    http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. LOVE THE COLOURS OF THE FALL
    FUNNY DAY!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżdżę, ale rzadko, bo nie mam z kim:( Wszystkie koleżanki niestety nierolkowe;)
    Kamizeli z uszami Ci zazdroszczę!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety mam ten sam problem, samej trochę nudno....

      Usuń
  10. Bardzo lubię rolki i jazdę na nich, już w podstawówce miałam pierwsze rolki. Niestety mój mąż nie podziela mojej pasji, dlatego sama korzystam z tego rodzaju aktywności. Łyżwy zimą - oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam i potrafię . Ale lubie łyżwy , w dzieciństwie marzyłam o łyżwiarstwie figurowym , na marzeniach sie skończyło , ale każda niedziele jeździłam na lodowisko do katowickiego spodka .
    A nie dalej jak dwa dni temu uczyłam moje córki tej sztuki , zima będziemy walczyć na łyżwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również wybieram się na lodowisko :)

      Usuń
  12. Ja uwielbiam jazdę na rolkach :) niestety moje są już na tyle wyeksploatowane, że nadają się tylko do wyrzucenia...

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu a jaki model rolek posiadasz ( jaka firma, model)? Dobrze Ci się na nich jeździ? Szukam czegoś dla siebie już od roku i nie mogę się zdecydować.Twoje rolki bardzo mi się wizualnie podobają więc chętnie przeczytam Twoją opinię na ich temat:) Pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, mam dokładnie te rolki http://www.decathlon.pl/rolki-fit-3-damskie-id_8216988.html; na moje umiejętności i nie za częste jeżdżenie sprawdzają się idealnie a cena też wydaje mi się przystępna :)

      Usuń
  14. Rollerblade is a good activity to maintain fitness. You are amazing, congratulations !!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dwóch lat obiecuję sobie że kupię rolki i nie dotrzymuję słowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda trzymam kciuki, żebyś na wiosnę w końcu zrealizowała tą obietnicę! :)

      Usuń
  16. Wyposażenie pierwsza klasa:) Ja nie miałam okazji do jeżdżenia na rolkach, natomiast w dzieciństwie miałam wrotki - takie na 4 kółkach doczepiane do butów;) Łyżwy też "liznęłam" ale to również było lata temu i nie wiem czy teraz coś bym jeszcze pamiętała;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatni raz jeździłam na rolkach gdy miałam z 8 lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc skoro już wiesz o co chodzi kontynuuj naukę :)

      Usuń
  18. Cudownie wyglądasz, bije od Ciebie energia!
    Ja lubię łyżwy, więc czekam na lód :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post!
    A w temacie zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej najlepsze efekty osiągnęłam jeżdżąc na rolkach. Nawet nie wiedziałam, że tyle można schudnąć w tak krótkim czasie. Cała relacja u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!