środa, 26 listopada 2014

RozWesel się.


      W zeszłym tygodniu  hucznie obchodziliśmy 7 urodzinki mojego syna Wiktora. Z tej okazji udekorowałam dom balonami, pomponami i lampionami. Chciałam, żeby było wesoło i kolorowo. Wcześniej trafiłam do sklepu rozwesel.pl, którego oferta pomogła mi w realizacji zamierzonego celu.
      Jednocześnie miałam przyjemność wziąć udział w akcji Mamo rozwesel się, zorganizowanej przez ten sklep, dedykowanej Mamom, które z zaangażowaniem wychowują swoje dzieci. Intencją akcji było podanie uśmiechu, abym mogła go odwzajemnić i odetchnąć :).
    Z dużą przyjemnością otworzyłam nadesłany rozweselony list i drobny upominek. Jeszcze większą radość sprawiła mi poduszka - jak gwiazdka z nieba, którą mój syn dostał od rozwesel.pl w prezencie. 

     Zachęcam do odwiedzenia sklepu i przejrzenia oferty, gdyż mam dla Was małą niespodziankę - kod rabatowy 10% na zamówienia od 100 zł - rabat nie dotyczy kosztów przesyłki. Aby skorzystać z rabatu należy w koszyku na sklepie w miejscu bony rabatowe wpisać hasło "nieperfekcyjna Kasia".
Rabat obowiązuje do 17.12.2014.



"Mamo,
wiemy jak wiele spraw masz na głowie.
Wiemy, że nie wszystko układa się po Twojej myśli.
Wiemy, że ogranizujesz swoją pracę tak,
aby Twój dom był  miejscem ciepła i miłości ......

Usiądź w ulubionym fotelu i pozwól sobie na chwilę dużego dopoczynku.
Poczuj wolność motyla, dotknij chmur i na zawsze zatrzymaj ten moment dla siebie...."








17 komentarzy:

  1. Ale super pompony !:) Musiał mieć wspaniały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te pompony robią nieziemskie wrażenie ... ;)) cudo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te pompony :) a tort był pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to szczęśliwości dla solenizanta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to już 7 lat! :) wszystkiego najlepszego dla małego jubilata :) fajne te pompony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały prezent na 7 urodziny synka:) jesteś bardzo zdolna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale duży chłopak - już 7 lat. :)
    Tort wygląda smakowicie, świetne dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te pompony z tiulu,a w żyrandolu się po prostu zakochałam.Chciałbym mieć taki sam w jadalni,kocham ten styl;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są te tiulowe pompony!!!
    Młodemu 100 lat!!! Samych piąteczek i spełnienia marzeń wszelkich!!!
    Buziole od blogowej ciotki!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe podejście do klientów ma ten sklep, zupełnie jak nie miejsce handlowe. Fajnie, że jest tam tyle bonusów. I przynajmniej pokój jest udekorowany niestandardowo, że faktycznie można się rozweselić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!