piątek, 28 listopada 2014

Wyniki konkursu kosmetycznego!

Z niewielkim opóźnieniem spowodowanym moją niedyspozycją mam dla Was wyniki konkursu kosmetycznego.
 

Po dokładnym sprawdzeniu wszystkich zgłoszeń miło mi ogłosić, że
kosmetyki wygrywa nr zgłoszenia 45: 
 
1. Obserwuję jako: Angel
2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Księga Zaklęć Kosmetycznych
3. E-mail: joanna.wrona17@gmail.com


Angel, serdecznie gratuluję i wysyłam informację
na e-maila.

Dziękuję wszystkim za zabawę. 
 
A już po niedzieli zapraszam na kolejny konkurs, w którym do wygrania skórzana torebka z www.sklep-torebki.pl.
 

10 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!