niedziela, 7 grudnia 2014

Bella - look of the day.

sukienka - bellastore.pl / torebka - sklep-torebki.pl /  zegarek - Deja vu / marynarka - SH
zdjęcia - Edyta



    U mnie przygotowania świąteczne rozpoczęte. Zaczęłam od upieczenia pierniczków oraz zakupu sukienki na wigilię :). Teraz w głowie tworzę listę prezentów dla moich bliskich, przeraża mnie jednak gorączka świątecznych zakupów i dziki tłum w galeriach. Jak tylko będę mogła to skorzystam z zakupów internetowych. Dlatego, jeśli jeszcze nie macie kreacji na świąteczną kolacje i rodzinne spotkania to szczerze polecam i zapraszam do sklepu bellastore.pl. Znajdziecie tam gustowne sukienki i inne dodatki uzupełniające garderobę.

     Jak już wylewam żale to poskarżę się jeszcze na pogodę, a raczej na niepogodę. Brakuje mi słońca... z chęcią zapadłabym w sen zimowy i obudziła na wiosnę, też tak macie?












Przypominam o konkursie - jeszcze tylko kilka dni!

http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/2014/12/mikoajkowy-konkurs-skorzana-torebka-do.html

28 komentarzy:

  1. Przepiękna marynarka i zegarek !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak szaro za oknami i na chodnikach...
    A od Ciebie biją wspaniałe kolorki :*
    Cudnie wyglądasz. .. i te włosy... ach :)


    Buziaki
    xoxo xoxo


    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co rok powtarzam ze jestem zwierzęciem hibernującym na zimę , w każdym razie mentalnie ;);)
    Ładnie Ci , kolor to jest to !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki rękaw ma sukienka? Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka śliczna, pięknie prezentuje się z tą marynarką. Co do przygotowań do świąt to chyba po raz pierwszy mam już więcej niż połowę prezentów :) stylizację można powiedzieć, że również jest gotowa. Pierniczki natomiast będę piekła w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. The color of your jacket look so lovely on you...you are elegant as always. Have a nice sunday, kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe, cudowne kolory! Jestem zachwycona!!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze NIC nie zrobiłam w związku ze świętami i marazm mnie jakiś przytłoczył. Ale jakoś to będzie;-)
    Ty wyglądasz bardzo ładnie w takiej krótkiej sukieneczce, tak dziewczęco. ładne kolory.
    Buziak!
    Ps. też mam jakieś niedźwiedzie instynkty i ciągle bym spała

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna stylizacja! ale najbardziej to ja lubie kolor Twoich włosów! ;):)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie przez ostatnie dni troszkę więcej słonka:) O zakupach i tłumach przedświątecznych nic mi nie mów, gdybyś widziała co się dzieje w weekendy w Cambridge!!! Uwierz że w żadnym markecie w PL czegoś takiego nie widziałam a tu tłumy studentów i przyjezdnych z okolicznych miejscowości. W centrum miasta ulice wyłączone z ruchu samochodowego, nawet rowerem nie przejedziesz. Masakra!! Zakupy już za mną więc mogę się teraz cieszyć;) Przez internet też czas najwyższy bo później z przesyłkami jest problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślę o tym zeby samej coś przygotować na prezenty...

      Usuń
  11. Kasiu, nie jesteś sama... mnie też dobija ta pogoda! Nie ma to jak wiosna/lato <3
    Co do stylizacji, to jak zawsze bomba! Do twarzy Ci w niebieskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też zaczynają przerażać te tłumy w galerii, bo sama tam pracuję, więc wiem co się bedzie działo w grudniu.... :O aaaaaaaaaaaaaaaaa....
    kolor marynarki bardzo Ci pasuje kochana! Świetnie kntrastuje w tą rudą czupryną <3
    a pierniczki też muszę upiec, mimo, że nigdy tego nioe robiłam :P hehe
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza stylizacja, sliczna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja to bym nawet taką pogodę zniosła - gdybym oprócz pracy nie miała na głowie uczelni.
    codzienne wstawanie p 5.30 zaczyna mi się dawać w kość.
    wracam do domu o 17 i zamiast się uczyć jestem nieprzytomna....
    nie, ta pora roku zdecydowanie nie sprzyja, kiedy ma się za dużo rzeczy na głowie :(
    nie ma się ani odpowiedniej ilości siły, ani odpowiedniej ilości motywacji :(

    jak rozumiem - to jest ten wigilijny zakup?
    bardzo ładna jest, stylowa i uniwersalna!
    a ja lubię uniwersalne rzeczy - więc bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczuje! u mnie pobudka o 6.30 też daje w kość... powrót do domu jak juz jest ciemno, powoduje, że od razu chciałabym wskoczyć pod kołderkę i nie ruszać sie stamtąd... byle do wiosny!

      sukienka nabyta z myślą o wigilii ale kobieta zmienną jest..więc jeszcze nie jest nic przesądzone :)

      Usuń
  15. cudownie!! ; ]


    pozdrawiam i zapraszam do siebie... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale tu się u Ciebie pozmieniało na blogu! Pięknie.
    Cudownie wyglądają te kolorowe dodatki na tle szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka bardzo ładnie wygląda, Tez się nad nią zastanawiałam. Moim ostatnim nabytkiem z tego sklepu jest bluzka. Już jutro na blogu:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie Ci w niebieskim :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje drogie, marynarka jest turkusowa ale na zdjęciach - chyba przez to światło - wyszła niebieska :)

      Usuń
  19. Wyglądasz cudownie, pięknie Ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor Twoich włosów przy tym żakiecie: wowowow! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz :) Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna marynarka. Zapraszam do mnie www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!