poniedziałek, 22 grudnia 2014

Ozdoby na choinkę z masy solnej.


     Chwilę przed świętami, śpieszę do Was z inspiracjami świątecznymi. Choinka kupiona, tym razem wybór padł na jodłę kaukaską. Moi synowie z radością wieszali na niej ozdoby, zachwyceni faktem, że igły ich nie kują. 
      Zamarzyły mi się oryginalne ozdoby, więc postanowiłam je wypiec. Mój pierwszy raz z takimi "wypiekami" wyszedł całkiem dobrze. Przepis na masę solną jest banalnie prosty:
2 szklanki mąki, 2 szklanki soli, 1 szklanka letniej wody. Zależało mi na czasie, więc ozdoby wypiekałam w piekarniku nagrzanym do ok. 75 stopni ponad godzinę, aż nabrały pożądanego koloru. 







Mały pomocnik w akcji.

Jutro pokażę Wam prezenty "ciasteczkowe".

15 komentarzy:

  1. Wyszły fantastycznie te ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ozdoby - a o wiele bardziej cieszą niż te kupione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ozdoba na choinke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wyszło , fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana rewelacja!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę Kasiu, że podobnie jak ja powiedzmy po zakończonej pracy siadamy do pisania postów. Mam nadzieję, że nikt się nie pomylił i nie zjadł ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!