sobota, 20 grudnia 2014

Prezent pod choinkę - kosmetyk.



         Jak Wam mija przedświąteczny czas? Prezenty kupione? Jeśli jeszcze nie, to mam dla Was kilka kosmetycznych propozycji. Kosmetyk to łatwy, niedrogi a jednocześnie bardzo praktycznym świątecznym podarek. 


     Pierwszy zestaw to arganowy olejek pod prysznic i balsam. Produkty te zawierają tzw. "płynne złoto"- drogocenną substancję od lat wykorzystywaną przez kobiety z Maroka do pielęgnacji włosów i ciała. Mnie ten zestaw urzekł konsystencją i wspaniałym zapachem.


     Szampon i odżywka do włosów KERATIN z zawartością keratyny i proteiny mlecznej do suchych, łamiących się i poddanym zabiegom chemicznym włosów.  Produkty bardzo wydajne za niewielkie pieniądze, do kupienia np. w drogerii Hebe. Szczerze polecam.



       Żele pod prysznic Original Source, idealne kosmetyki do codziennej higieny. Świetnie się pienią a przede wszystkim cudownie pachną!


     Kokosowy krem pod prysznic i balsam z The Body Shop. Zestaw pozostawia skórę miękką, gładką, czystą, bez dodatku mydła. Doskonale nawilża skórę, pozostawiając ją wspaniale pachnącą. Zawiera olejek kokosowy. Zachwyca słodkim zapachem kokosa!




       Szampon do włosów organicum oraz IHT9 olejek przeciw wypadaniu włosów. Kosmetyki dzięki, którym przestały wypadać mi włosy. Olejek ma bardzo drażniący zapach ale to jest jego jedyny minus. Produkty do kupienia w helfy.



     
     Kolejny kosmetyk z olejkiem arganowym, który dodatkowo zawiera czyste 24-karatowe złoto.  Idealny do suchych włosów. Polecam szukać tego produktu w promocyjnej cenie!

20 komentarzy:

  1. oo, cuda z The Body Shop tak pięknie pachną (wszystkie!), że prawda to - na prezent dla kogoś, kto takie pachnące rzeczy lubi: idealne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam żele Original Source - kocham ich zapachy :)))
    Podoba mi sie zapach kokosa, więc z takiego prezentu z The Body Shop bardzo bym sie ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje, ale ja już kupiłam prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro wybieram się do galerii w poszukiwaniu prezentów, spisze sobie niektóre pozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku dałam trochę wcześniej prezenty, takie od serca :)
    Orginal Source uwielbiam, kokos to chyba mój ulubiony zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już wszystkie prezenty zakupiłam. Teraz tylko pakowanie ale jak to zrobić,żeby reszta nie widziała …? :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uśpij wszystkich i bierz sie za pakowanie :)

      Usuń
  7. ciekawy wpis i bardzo przydatny!:)
    zapraszam:
    http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I do not know this product, but reading your post looks like a very good product. Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyków nigdy dość, ale mam awersję do maski z Kallosa, wszystkie mi odpowiadają, tylko właśnie ta mi nie służy.. :) ale BioVaxa chętnie bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi póki co służy :) a innych jeszcze nie próbowałam.

      Usuń
  10. moje włosy polubiły się z tą serią arganową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :), tylko polecam stosować od czasu do czasu bo może obciążyć włosy.

      Usuń
  11. uwielbiam kallosa i wszystkie kosmetyki ktore maja olejek arganowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonały pomysł na prezent :) właśnie się rozglądam za czymś a czasu coraz mniej. Musze jeszcze rzucić okiem na zasoby internetowe np superkoszyk o ile zdążyli by mi coś przysłać w porę. Eh jak zwykle na ostatnią chwile. Co roku tak jest, daje słowo, co roku :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Została mi jeszcze teściowa ;) do kupienia jej prezentu, dzięki za inspiracje! :)
    http://fashionliloo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pora zacząć już składac prezenty, bo zaraz grudzień się skończy. Dzięki za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swojej teściowej na prezent pod choinkę sprawiłem dobra kawę :) ona pija kawę tak często jak ja wodę więc chociaż niech pije coś dobrego przynajmniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł ale delikatna sugestia, że woda lepsza od kawy (zdrowsza) też by się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!