środa, 3 grudnia 2014

Total black look with Deja vu.

zegarek - Deja vu / marynarka - Reserved / spodnie - Medicine
zdjęcia - Edyta Cygan



    Uwielbiam wszystkie barwy tęczy, nie przepadam za czernią, gdyż jest dla mnie zaprzeczeniem koloru. Czarnych ubrań w mojej szafie jest jak na lekarstwo. Jednak w wydaniu "Total black look" podobam się sobie. Chwilowy odpoczynek od palety barw, którymi się otaczam na co dzień, dobrze mi zrobił. Ten prosty zestaw, delikatnie urozmaicony biżuterią, bardzo przypadł mi do gustu. Czerń okazała się nie taka straszna jak ją sobie wyobrażałam :).














Oczywiście na zdjęcia wybrałam się w pełni ubrana :).
 

           Moi drodzy do 14-12-2014 możecie kupić zegarki Deja vu w świątecznej promocji!

Poniżej informacja od Deja vu:
"Setki ozdobnych pierścieni i pasków w Świątecznej promocji.
Od teraz nasz Konfigurator zegarków przyznaje *dodatkową obniżkę ceny* gdy wartość stworzonego zestawu osiągnie 328 zł. Co więcej - *darmowa wysyłka* dla wszystkich zamówień, których wartość przekroczy 410 zł." 

     Osobiście szczerze polecam zegarki Deja vu, w których tarcze i paski zmieniam w zależności od koloru stylizacji i mojego humoru!

33 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz :) Bardzo ładny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, jakie pieeekne zdjecia! Zawsze znajdziesz jakies fajne miejsca na sesje ;) Ta czern w Twoim wydaniu - IDEALNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaśka świetny zestaw. Każdy jego element bardzo mi się podoba. I co śmieszniejsze dziś przygotowuję się również do sesji w czerni, ale w sukience :) Pozdrawiam!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć jedna osoba rozumie ,ze można nie lubić czerni ;);)
    Ja tez rzadko ;);) choć czasem :):)
    Ładnie wyglądasz ! Lubie garnitury

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic dodać ni ująć, jest rewelacyjnie,pięknie wyglądasz a total look black wygląda oszałamiająco na Tobie :)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz przepięknie zresztą jak zawsze :) Ale wolę Cię jednak w żywszych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety agresja w XXI wieku jest codziennością, ale nie każdy umie o tym szczerze powiedzieć, a o reagowaniu już nie mówię. Lepiej przejść obok nie widząc tego co się dzieje, bo jeszcze nas dosięgnie taka agresja. To bardzo dziecinne zachowanie. Ale mam nadzieje że zwiększy się liczba osób nie obojętnych na czyjąś krzywdę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze więcej uśmiechu, prosimy! :)
    Przepiękna kobieca stylizacja. Minimalizm jest ok i Ty jesteś tego najlepszym dowodem :)

    Zapraszam Cię serdecznie do siebie.
    Dopiero zaczynam, jednak kilka wpisów się już pojawiło.
    Dodaję do obserwowanych i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie nie powinnaś unikać czarnego koloru bo wyglądasz w nim świetnie. Ogólnie to jedna z najlepszych stylizacji na blogu jak do tej pory:)Pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja z kolei za czernią przepadam do szaleństwa ;P
    więc nie ma opcji, żebyś mi się taka nie podobała ;)
    najbardziej z całego zestawu podobają mi się spodnie - bardzo fajny, wyjątkowo zgrabny model!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz wow-jak milion dolców:) to jest zdecydowanie Twój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też wolę kolory niż czerń, ale już jakiś czas temu doszłam do wniosku, że rudowłosym czarny pasuje BARDZO! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw, czerń nigdy nie wyjdzie z mody kochana. :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam czerń, więc stylizacja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W czerni wygladasz pieknie i bardzo wyraziscie:) spodnie idealnie skrojone a zegarek przesliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepięknie wyglądasz Kasiu a zegarek świetny! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna stylizacja! Zegarek i torebka pięknie ożywiają całość ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. elegancko i z klasą, ale i z charakterem - świetnie!

    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne zdjęcia, czerń pasuje do Ciebie, Jest szyk, jest elegancja .

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu, czerń z Twoimi włosami to poezja! :) ślicznie wyglądasz!!! zegarek jest bardzo ozdobny i pięknie się prezentuje, no i zdjęcia majstersztyk ;) przyznam Ci się, że wczoraj tez robiłam w tym miejscu zdjęcia (może kiedyś się spotkamy :) ) ale takie piękne jak Twoje to nie będą, bo to nie ta modelka! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też generalnie nie przepadam za czernią, wolę wyraźne i zdecydowane kolory, ale coś tak czarnego w szafie mam i gdy już muszę, to ubieram :/
    Ty mimo wszystko bardzo gustownie wyglądasz :) Czerń to zawsze jakaś odmiana :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę przyznać, że choć Twoją wizytówką są kolory, w czerni wyglądasz genialnie. Świetne spodnie, uwielbiam jak gacie mają lampasy! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!