sobota, 13 grudnia 2014

Wielkie pierniczenie.

 

   Tradycyjnie przed świętami Bożego Narodzenia w moim domu odbyło się uroczyste pieczenie pierniczków, na które tym razem zaprosiłam moich przyjaciół. Naprodukowaliśmy dwie podwójne porcje wypieków, które w większości zostały od razu zjedzone. W tracie wielkiego pieczenia i degustacji raczyliśmy się zupą winną, czyli grzańcem z pomarańczami i imbirem.
   Sprawdzony przepisy na pyszne pierniczki znajdziecie tutaj.
    Jeśli jeszcze nie upiekliście pierników to najwyższa pora zabierać się do pracy. Ja dzisiaj "produkuję" choinki z makaronu i sznurka. Moje nowe świąteczne dekoracje już w przyszłym tygodniu na blogu. Miłego weekendu! 











14 komentarzy:

  1. Też mam ochotę zrobić pierniczki, ale bez lukru, bo go nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzisiaj skończyłam piec pierniczki, ale zdobić będę dopiero za kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, a jacy pomocnicy zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robienie pierników to ogromna frajda dla dzieci, chybna muszę się tego w końcu nauczyć ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. smakowicie wygladaja te twoje pierniki,


    u mnie czkolada z mashmalllows, www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie zachęcamy do dodania przepisu do akcji „Potrawy świąteczne” na zBLOGowanych. Gromadzimy tam wszystkie najciekawsze świąteczne potrawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam serdecznie do świątecznego konkursu na naszym portalu SilesiaYoung!
    Pozdrawiamy! :)

    http://silesiayoung.pl/swiateczny-konkurs-2#.VI232cmH9ZC

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja uwielbiam robic swiateczne pierniczki:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupa bardzo dobra :) Ilość pierników przetrwałych do świąt ZERO :)) Jestem piernikowym potworem przyznaje się bez bicia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!