środa, 10 grudnia 2014

Wrocław Fashion Weekend.


   
      Dzisiaj trochę spóźniona fotorelacja z Wrocław Fashion Meeting, czyli z wydarzenia, w którym miałam możliwość uczestniczyć w ramach konkursu „Stylowy Wrocław i FASHION.WP.PL”. Największa impreza modowa odbyła się w dniach 22 i 23 listopada, w Klubie Biznesowym Stadionu Wrocław, a poprowadził ją Conrado Moreno. Ja jako "miłośniczka mody" i blogerka zakwalifikowałam się do pokazu, gdzie razem z 30 innymi uczestnikami, prezentowałam swoją zimową stylizację. Nie udało mi się zakwalifikować do kolejnego etapu, jednak bardzo miło wspominam sam udział i możliwość przejścia się po profesjonalnym wybiegu. Oprócz samego konkursu i pokazów mody wykwalifikowanych projektantów, można było zrobić zakupy na stoiskach z odzieżą i innymi akcesoriami. Tyle ode mnie zapraszam do obejrzenia zdjęć :).



 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

zdjęcia - Edyta Cygan

21 komentarzy:

  1. nie no - rasowa modelka ;)
    świetnie się na wybiegu prezentowałaś, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę w takim wydaniu Cię jeszcze nie widziałam :D Super ! :)
    Gratuluję i zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że też tak daleko ten Wrocław:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna impreza . Super się prezentowałaś kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jak ładnie wyglądałaś i fajnie jest uczestniczyć w takiej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ale fajna impreza! Gratuluję udziału. Fiu, fiu, ale śmigasz po wybiegu;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. prezentowałaś się rewelacyjnie na wybiegu kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądałaś :) I impreza widzę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę na wybiegu!!! Świetnie się prezentowałaś:) Powiedz jakie to uczucie wyjść na wybieg??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczucie mile, ale nie jest to jednak dla mnie, nie czułam się swobodnie i naturalnie, myślę, że na modelkę się nie nadaje, przebiegłam przez wybieg, udało mi się nie potknąć, dobrze ze nie miałam butów na obcasie...

      Usuń
  10. Tylko pozazdrościć wyjazdu na FW!!!!:) Zapraszam w wolnej chwili do mnie na http://queen-oflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też byłam ;p

    ładnie wyglądałaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. musiała być super zabawa:)! super wyglądałaś:) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia ;-)


    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne wydarzenie!! Naprawdę zazdroszczę:)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Congratulations Kasia!!!! You are a very very professional model!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!