środa, 14 stycznia 2015

Królowa śniegu.

ponczo, płaszcz - Bershka / zdjęcia - Jarek klatkastudio.pl

   
    Trochę niefortunnie, tuż przed nadejściem wiosny mam dla Was drugą odsłonę zimowej sesji z Jarkiem. Tym razem zima nie była mi straszna, gdyż ubrałam się  na cebulkę - na płaszcz narzuciłam ponczo, a na głowę efektowną czapkę. Chwilowo ta garderoba idzie w odstawkę, dzisiaj za oknem iście wiosenna pogoda. Ja nie narzekam, zastanawiam się tylko czy tej zimy możemy się jeszcze spodziewać się śniegu... Jak myślicie?









33 komentarze:

  1. Śnieg pewnie będzie jeszcze, ale ja za nim jednak nie tęsknię.
    Super czapka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka świetna :)
    A ja osobiście nie tęsknie za śniegiem i taka pogoda bardzo mi odpowiada co jest za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna propozycja, na zbliżeniu widać jak pięknie Ci w tym odcieniu granatu. Czapa spoko.
    ale zmartwię Cię ,fala chłodu znów idzie i u nas ma w niedzielę przyśnieżyć....i przychłodzić ( bo u nas 0 st to już mróz)

    OdpowiedzUsuń
  4. no, nie do końca wiosna - u mnie wieje bardzo i chociaż temperatury plusowe, to przyjemnie zbytnio nie jest.
    i zimno się w powietrzu czuje - to taka oszukana wiosna ;)
    nie wierzę, że to koniec zimy - na moje imieniny, 30 stycznia, zawsze jest przynajmniej minus 15 ;)
    nie sądzę, żeby ten rok był inny, poważnie ;)
    nie pamiętam, by kiedykolwiek było wtedy już wiosennie ;P

    piękne wyglądałaś jako królowa śniegu ;)
    dużo tu kontrastów, dużo wyrazistości - śliczne Ci w kontrastach, Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      wracaj do nas szybko bo brakuje mi Twoich inspiracji!

      Usuń
  5. ślicznie! tez kiedyś miałam takie włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zdecydowanie wiosna. I właśnie mi jeden pan zameldował, że w jego ogrodzie drzewa wypuszczają liście.Dziwna ta zima w tym roku.
    Świetnie Ci w tej czapce, myślę, że to idealny fason dla Ciebie. I nie wiem, czy wypowiadałam się juz na temat tych butów - ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz;)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna jestes! wygladasz zjawiskowo!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej mi się podobają te zdjęcia, na których ponczo ma bardziej kobaltowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wuaoooo I love your blog I hope you will like mine 

    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest dowód na to,że kilka dodatków i stylizacja zyskuje inny wyraz - Super Kasiu
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie takie czapy! Pięknie Ci w niej!
    Reszta fajna, taka luzacka:)))
    U mnie wiosennie, choć grad dzisiaj trochę popadał;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w tej futrzanej czapie. Fajnie kontrastuje z kolorem włosów.
    Ja też uwielbam poncza, więc Twoje chętnie bym przygaręła.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś rzadko zakładam, mam to jedno i na tym przystanę :)

      Usuń
  14. U mnie post dedykowany m.in Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam taką czapę tylko czarną :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. For me its a very adorable look Kasia. I like especially your hat with your beautiful hair!!!!!
    Bye,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie teraz wiosna:))
    A u Ciebie jak na Królową Śniegu przystało, przepięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Rewelacyjnie wyglądasz w tej czapce!

    OdpowiedzUsuń
  19. super look ;'-)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietne masz te włosy, w sensie kolor na tle narzutki i czapki, naprawdę ciekawie to wygląda. Czasem zazdroszczę, bo sama bym sie nie odwazyła chyba na taką zmianę i raczej nie byłoby mi dobrze w takim kolorze.
    A stylizacja jak zawsze naprawdę fajna.
    AniaG.

    --------------
    http://london-lavender.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka super czapa i jak ci w niej pieknie do twarzy! Kurcze, moja mama gdzies na pewno ma taka w szafie, musze ja odwiedzic :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękne zdjęcia!! A Ty w tej czapie wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Propsuję czapę, ona zawsze wygląda dobrze !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!