czwartek, 29 stycznia 2015

Red accents in Helfy.

zegarek - Deja vu / bransoletka - Bransoletki dla każdego / buty - ccc/ koszula - House / spodnie - Medicine
 plener - Helfy
ul. Świętego Mikołaja 40
50-127 Wrocław
ul. Świętego Mikołaja 40
50-127 Wrocław
ul. Świętego Mikołaja 40
50-127 Wrocław

ul. Świętego Mikołaja 40
50-127 Wrocławs
ul. Świętego Mikołaja 40
50-127 Wrocław
sklep stacjonarny ul. Św. Mikołaja 40 Wrocław

zdjęcia - Edyta Cygan
 

     Dzisiaj przedstawiam Wam zdjęcia z nietypowej sesji w sklepie z naturalnymi kosmetykami. Sklep cieszy oko nie tylko szeroką gamą kosmetyków ale także oryginalnym wnętrzem. Przyjemnością dla mnie było obejrzenie i dotkniecie tych cudów natury ułożonych w równych rządkach na półkach.  
     Natomiast stylizacja przedstawiona na zdjęciach to prosty, codzienny zestaw, urozmaicony czerwonymi dodatkami, które uwielbiam! A botki upolowane na zimowych wyprzedażach dopełniają całości. Zachęcam również do odwiedzenia fb Bransoletki dla każdego - gdzie znajdziecie oryginalną biżuterię wykonaną własnoręcznie przez szalenie zdolną Ewę.










 

23 komentarze:

  1. Sklep wyglada trochę jak apteka :) ale taki chyba był zamysł .
    Podobne buty oglądałam i rozwazalam :) chyba błąd ze nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Helfow kupowałam kiedys olejku do włosów i hennę Khadi :)
    5 zdjęcie - to pionowe jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam własnie w planach przetestowanie henny do włosów :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny zestaw. I tylko dlatego, że jestem zwolenniczką szpilek zamieniłabym buty na wysokie obcasy :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobne buty ;)
    Sklep ciekawy. Mają spory wybór

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się wystrój sklepu.
    Widać, że botki z fajnej ,miękkiej skórki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj z chęcią bym pobuszowała w takim sklepie!! uwielbiam naturalne kosmetyki!! I widzę mój ulubiony olejek amla:)
    Bardzo fajnie wyglądasz.Podoba mi się tuniczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. dołączam się do słów Ani - mnie też wnętrze sklepu z apteką się kojarzy, ale bardzo m się taki styl urządzania drogerii podoba ;)
    i dostrzegam wiele fajnych fajności na półkach - chyba Ci zazdroszczę, że taki sezam masz koło siebie, hehe ;)

    a w szarości Ci cudnie, Kasiu - to jednak prawda, że "żywym" rudzielcom pięknie w tej tonacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też żałuję ze tak późno odkryłam ten sklep...

      Usuń
  8. Kolor włosów po prostu rewelacyjny! :) Sklep faktycznie swoim wnętrzem przypomina nieco aptekę, jak ktoś wspomniał wyżej. Ważne, że są tam odpowiednie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy wpis, a kolorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I think it was really a nice experience. The shop looks beautiful. The very beautiful and interesting products!!! Have a nice day, kisses and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny look ; -)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie takiego sklepu szukałam i będę musiała się do niego wybrać - jak trafię i sie nie zgubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz, czerwona szminka i pasek, ładnie kontrastuje z resztą zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Henna to świetny sposób na rude włosy, od roku tak robię :) Świetna sexy stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam helfy! Uwielbiam! Ale osobiscie wolę ten na Hallera we Wrocławiu :)


    www.studencki-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam helfy! Uwielbiam! Ale osobiscie wolę ten na Hallera we Wrocławiu :)


    www.studencki-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!