niedziela, 18 stycznia 2015

Ruda wieczorową porą.

bransoletka - otien / zegarek - Deja vu / sweter - New Yorker / sukienka - SH / buty- CCC / torebka - sklep-torebki.pl




   Pogoda znowu spłatała mi figla, miało być tak ciepło a zmarzłam bardzo.  Ale nie o pogodzie dzisiaj chciałam pisać.
   Na zdjęciach możecie zauważyć czerwoną bransoletkę z symbolem nieskończoności - "przewróconej" ósemki. Jest to symbol stosowany w matematyce, ale jego znaczenie jest nieco głębsze. Kształt ten oznacza równowagę sił, nieskończoną świadomość, ciągłość przemian, dostatek oraz trwałość relacji międzyludzkich. Kobieta nosząca taką biżuterię może uchodzić za stałą i wierną w swoich uczuciach. Zawieszka jest idealna dla osoby, która ma artystyczną duszę, marzy o stworzeniu wielkiego dzieła, które przetrwa nawet gdy nie będzie jej pośród żywych. Symbolizuje też trwałe przyjaźnie, więc jest idealnym prezentem dla bliskiej osoby. Można nią podkreślić łączącą więź, która jest tak silna ze przetrwa rozłąkę. Jeśli szukasz dla siebie nowego drobiazgu i chcesz podkreślić swoją indywidualność, artystyczną duszę lub stałość w uczuciach, zawieszka w kształcie symbolu nieskończoności jest dla Ciebie :).















26 komentarzy:

  1. A widzisz - mówiłam, że ta pogoda jest zdradliwa ;P słonko tak mami tylko ;P
    Jakie fajne, nocne niemal zdjęcia!
    Od dawna marzę o takich, tylko nigdy się nic na nie nie składa ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten lazur nieba jest niesamowity. Zdjęcia wyszły przepięknie.
    Co do zimna to chyba dostrzegłam gęsią skórę na Twoich rękach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, tak zdjęcia przepiękne:)))
    Świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takie bransoletki robiłam sama ze sznurka satynowego :)
    bardzo mi się podoba 4 zdjęcie od dołu (to po lewej :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba właśnie kolor Twoich włosów - a stylizacja cudna i chyba gdzieś w rynku zdjecia robione - trzeba w końcu poznać bliżej Wrocław :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne zdjecia i piękna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze faktycznie musiałaś zamarzać!!! Podoba mi się ozdoba którą masz na włosach bardzo fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Ruda i piękny wieczor , pal licho czerwony nos :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ruda pięknie Ci w tej wieczorowej porze!:D
    Zdjęcia wyszły fantastyczne, a i zestaw fajoski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, kudłaty sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, dawno mnie u Ciebie nie było, przepraszam ;) ale wszystko nadrobiłam, śliczne stylizacje!, czapa futrzana super, jest Ci w niej cudnie! :) dzisiejsza stylizacja śliczna i ta opaska bardzo fajnie komponuje sie z miejscem ;)
    Pozdrawiam

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ masz ładne włosy :)
    I fantastyczne nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie prezentuje się to włochate wdzianko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ten sweterek, uwielbiam takie przytulne wdzianka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobną bransoletkę i bardzo lubię ją nosić!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor włosów!!!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi Kasia! Where are you in these photos? Beautiful place. I like very much this bracelet, meaning is very nice!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!