poniedziałek, 16 lutego 2015

Jestem jak sroka - uwielbiam świecidełka.



    Jestem jak sroka - uwielbiam świecidełka, z biżuterii najbardziej lubię bransoletki. Nie umiem przejść obojętnie obok stoiska z tymi cudami. Czasami lubię tylko oko nacieszyć bo w mojej szkatułce biżuterii nie brakuje ale nieraz skusze się na mały drobiazg :). Dzisiaj przedstawiam Wam kilka moich ulubionych ozdób, ciekawa jestem która Wam się najbardziej podoba? 



Poniżej bransoletka z Otien:


Ręcznie robione bransoletki znajdziecie tutaj:



Zielone cudeńka, idealnie pasujące do koloru moich włosów :) - Lookmania.


Szarości - elley.


Zestawy bransoletek, które każda kobieta powinna mieć - My Little Things.



Zegarek Deja Vu na pewno już znacie, gdyż nie rozstaję się z nim :).



28 komentarzy:

  1. można samemu "tworzyć" zegarki? fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A która z nas nie uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się najbardziej podoba ta ręcznie robiona, koralikowa (czarno-złota), ale ten szaro-matowy komplet też jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to wiesz, że szczera jestem - tego typu bransoletki to jest biżuteria zdecydowanie nie w moim stylu ;)
    Ale jeśli mam wybierać, to ta z Biżuterii dla Każdego - ta mi się chyba najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo cenię sobie Twoją szczerość :)
      buźka!

      Usuń
  5. Zegarek świetny i jaki wielofunkcyjny. Również bardzo lubię blyskotki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tz lubie bransoletki...ale albo bardziej masywne albo calkiem cieniutkie ;) jakos koralikowych nie lubie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię masywne naszyjniki w stylu boho oraz taką zupełnie prostą biżuterię. Blaszki w kształtach na delikatnych łańcuszkach. I kocham nausznice takie elfie kolczyki. Mam ich już całkiem niezłą kolekcję;) Twoje zegarki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie My Little Things - błękit , biel i granat. Pozdrawiam gorąco !

    KOBIETAZROZWIANYMIWLOSAMI.BLOGSPOT.COM STREET STYLE LIFESTYLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta bransoletka z wymiennymi dżetami ( tak się chyba to nazywa) :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj Kasiu, rzeczywiście z Ciebie sroka! :D masz piękną kolekcję, wszystkie sa cudne :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uwilbiam zegarki Deja vu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudeńka! Rzeczywiście mała sroka z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię się im przyglądać, mam parę bransoletek ale przyznam, że najważniejszym akcentem jeżeli chodzi o biżuterie są u mnie kolczyki a na drugim miejscu naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletek i zegarków prawie nie noszę. Ale pierścionek baaardzo mi się podoba!
    Z biżuterii najbardziej lubię kolczyki:))

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne, sama mam kilka bransoletek :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 i z szarych koralików są cudowne:)!

    www.mesmerize87.blogspot.com
    www.minimalstylemagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna biżuteria :)
    mjakmamuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. też sroka ze mnie. fajna biżuteria ;-)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj Kasiu, piękne bransoletki i ozdoby. Kiedy nie pisałam bloga biżuteria była dla mnie obcą stroną. Oczywiście od czasu do czasu coś tam założyłam ale bez większego szaleństwa. Teraz sama mam piękną kolekcję (którą możesz obejrzeć tutaj:http://antymarka.blogspot.com/2015/02/my-jewelery.html) i z chęcią dołączyłabym do niej Twoje cudeńka :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie cudne;) Oj skradłabym ja Ci je, oj skradłabym...;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnej sroczce we wszystkim ładnie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!