niedziela, 1 lutego 2015

Summary of January.


     Styczeń to dla większości z nas miesiąc noworocznych postanowień... Jednocześnie jest to dla nas test, czy tym razem uda się przy nich wytrwać. Ja nie lubię być testowana, więc postanowiłam tylko być sobą. Robić to co lubię i być w zgodzie z własnym sumieniem. 

Zapraszam na podsumowanie miesiąca, niepublikowane wcześniej zdjęcia i wydarzenia. 
Na początek sesja w Vivere Italiano, która zaowocowała nowymi znajomościami :).



    Widzicie ten uśmiech i wzrok? To dlatego, że w tym sklepie czułam się jak w raju :). Bardzo miło wspominam sesje w Helfy, a już w lutym będę dla Was miała kolejny wpis - tym razem o samych kosmetykach. 


Koncert L.U.C. i Mariki w Starym Klasztorze.
Moje serce jest pełne miłości,
moje serce nie chowa urazy.
W swojej głowie zaprowadzam pokój, 
ciepłem ciała chce ciebie obdarzyć...




   Ozdoby świąteczne pomału zastępuję wiosennymi dekoracjami.



A co będzie w lutym? 
Sesja w Inspiracji, pyszna sałatka z cieciorki i wiele innych przyjemności... Będziecie ze mną?

13 komentarzy:

  1. Widać, że miesiąc minął ciekawie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha ten pierwszy kolaż jest świetny :D Twoja mina na drugim zdjęciu najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy!
    Kasiu ja z tego sklepu chyba (bo z Wrocławia) zamówiłam sobie ostatnio olejek arganowy!
    Śliczny masz uśmiech i powinnaś jak najwięcej się śmiać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, gratuluje tych nowych znajomości ;)))

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sałatka z cieciorki najbardziej zaszła mi w pamięć, zwłaszcza, że nie wiem co to jest aaaaaa jestem sto lat za murzynami chyba :/ także czekam kochana na nią z niecierpliwością :) hehe
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!