poniedziałek, 9 lutego 2015

Tygrysica z przymrużeniem oka.

 sukienka - Stradivarius / bransoletka - Bransoletki dla każdego / naszyjnik - otien
plener - Restauracja Inspiracja

zdjęcia - Jarek klatkastudio.pl
ul. Świętego Mikołaja 40
50-127 Wrocław

ul. Świętego Mikołaja 40
50-127 Wrocław

ul. Świętego Mikołaja 40
50-127 Wrocławs

ul. Świętego Mikołaja 40
50-127 Wrocław
zdjęcia - Jarek klatkastudio.pl
 
    
      Kolejna odsłona sesji w Inspiracji przed Wami. Sukienkę z motywem zwierzęcym udało mi się znaleźć na zimowych wyprzedażach, wydaje mi się być idealna na końcówkę karnawału. Ogólnie nie przepadam za takimi deseniami ale w tym przypadku zrobiłam wyjątek, przekonał mnie krój sukienki  :).

   Piękną zimę dzisiaj mamy, która znowu zaskoczyła drogowców. Przezornie zostawiłam samochód w garażu i do pracy wybrałam się pieszo, to była bardzo dobra decyzja. Przede mną ciekawy tydzień, dzisiaj lepienie bałwana ;), szykuję się również na pieczenie domowych pączków i oponek. A Was zaskoczył biały puch? 
Miłego dnia moi mili!



 








19 komentarzy:

  1. Wyszłaś rewelacyjnie , seksownie i kusząco , ale zarazem elegancko ;*

    Pozdrowionka;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ślicznie Ci w tej sukience! Piękny krój ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, pięknie się prezentujesz ;)
    Pozdrawiam, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie Ci w tej sukience:))
    Zdjęcia fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to mówią - ładnemu we wszystkim ładnie :)
    ja też nie przepadam za takimi wzorami, ale za to faktycznie krój sukienki bardzo ładny, no i fajne kolory - typowe brązowe cętki by mnie odrzuciły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak Ty to robisz, że zawsze tak subtelnie na zdjęciach wyglądasz ;)?
    ech, nic, tylko zazdrościć, Kasiu ;)

    u mnie ten biały puch jest już jakiś czas - zaskoczyć mnie więc nie zaskakuje, ale zaczyna mi się nudzić.
    nie lubię zimy, a takiej z pluchą (topić się to u nas dziś zaczęło) to już w ogóle..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzisiaj już po zimie :) to ja już wole śnieg niż taką pluchę jak dziś...

      Usuń
  7. Ja ostatnio coraz bardziej przekonuję się do tego typu wzorów, do panterki. Ta sukienka jest śliczna :-)
    pozdrawiam, Xiya Valentina

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny look ; -)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie nadal zero śniegu. Był raz przez kilka godzin. W południe już śladu nie było. Fajna ta Twoja kiecka, nadaje się na imprezki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozujesz jak modelka. Cudowne i bardzo klimatyczne zdjęcia.
    Pięknie wyglądasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna ta tygrysica :)
    Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!