środa, 25 lutego 2015

What Are You Waiting For?

     sukienka - tutaj
zdjęcia - Jarek klatkastudio.pl

   Wybaczcie mi moją chwilową nieobecność ale dopadły mnie wirusy, co miało związek z moją niemocą twórczą. Nabieram sił i wracam :). Jednocześnie chcę się z Wami podzielić tekstem piosenki, który bardzo mnie motywuje i daje do myślenia. Można go interpretować na różne sposoby... Przeczytajcie proszę i posłuchajcie :).
      Wielka buźka dzisiaj dla Was ode mnie! Nie traćcie czasu, działajcie!
Nickelback - What Are You Waiting For?
Na co czekasz?
Czy czekasz na uderzenie pioruna?
Czy czekasz na idealną noc?
Czy czekasz na odpowiedni czas?
Na co czekasz?
Nie chcesz nauczyć się radzić sobie ze strachem?
Nie chcesz wziąć kierownicy w dłonie i sterować?
Nie czekasz kolejnej minuty?
Na co czekasz?
Musisz sięgnąć szczytu,
Wierzyć w każdy sen jaki masz,
Żyjesz tylko raz więc powiedz mi,
Na co, na co czekasz?
Wiesz, że musisz dać z siebie wszystko
I nie możesz się bać, że nie dasz rady,
Żyjesz tylko raz, więc powiedz mi...
Na co, na co czekasz?
Czekasz na dobrą wymówkę?
Czekasz na znak by wybrać?
Kiedy czekasz tracisz czas,
Na co czekasz?
Nie chcesz rozwinąć skrzydeł i polecieć?
Nie chcesz żyć, prawdziwym życiem?
Nie chcesz kochać zanim umrzesz?
Na co czekasz?
Powiedz mi na co czekasz,
Pokaż mi po co sięgasz,
Na co to zachowasz?
Więc na co tak naprawdę czekasz?
Każdy popełnia jakieś błędy,
Ale każdy ma też decyzje do podjęcia,
Każdy potrzebuje trochę wiary,
Kiedy znajdziesz swoją?









20 komentarzy:

  1. Jakie przecudne zdjęcia :) dobrze, że już jesteś z nami! :)
    Poklikasz w linki? Byłabym bardzo wdzięczna! ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki powrot w wielkim stylu. Pieknie wygladasz. Cudne nogi ! Chce juz takiej pogody , slonca i pelni wiosny !
    Swietna sesja Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia, to chyba jedna z najładniejszych Twoich sesji!
    pięknie wyglądasz i piękne zdjęcia prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta mała czerwona !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia i przepiękna sukienka .. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle świetne zdjęcia a sukienka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasuje Ci czerwień.. piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, prowadzę sklep z odzieżą używaną min. vintage, sprzedaje ciekawe stroje z dawnych lat, aktualnie posiadam kilka bardzo ciekawych przykładów z lat 60, 70, 80, 90. Zachęcam do odwiedzenia: http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=39499440

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie perfekcyjnie ;)
    a piosenka już mi dźwięczy w uszach..

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z moich ulubionych zespołów:)))
    A Ty Kasiu przepięknie wyglądasz!!! Czerwień rządzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz boską sukienkę!
    A piosenka ma piękny tekst...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale nogi! Piekne masz nogi!
    Śliczna jesteś na tych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W czerwieni bardzo ładnie wyglądasz, a nogi masz boskie!

    OdpowiedzUsuń
  15. super look ;>


    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  16. No, dałaś mi do myślenia. Ja mam wrażenie, że nie mam odwagi wziąć się z życiem za rogi i je przebombuję trochę...;-( Może warto dać sobie kopa w tyłek.

    A Ty wyglądasz świetnie, ultrakobieco. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!