środa, 4 lutego 2015

Zainspiruj się w Inspiracji.

marynarka - tutaj / zegarek - Deja vu / bransoletki - otien / buty - ccc/ sukienka, torebka - SH
ul. Świętego Mikołaja 40
50-127 Wrocław
ul. Świętego Mikołaja 40
50-127 Wrocław
ul. Świętego Mikołaja 40
50-127 Wrocław

ul. Świętego Mikołaja 40
50-127 Wrocławs
ul. Świętego Mikołaja 40
50-127 Wrocław

zdjęcia - Jarek klatkastudio.pl

      Zainspirowała mnie sesja w Inspiracji:) , więc dzisiaj kilka słów o tym zagadnieniu.

       Co mnie inspiruje? Przede wszystkim życie i ludzie. Lubię obserwować otoczenie i czerpać z niego natchnienie. Patrzę na świat z wielu perspektyw, podziwiam przyrodę - lubię zapach świeżo skoszonej trawy, godzinami mogę podziwiać zaśnieżone drzewa zimą, konwalie i bzy mogę wąchać całymi dniami. Uwielbiam słuchać muzyki, wsłuchiwać się w słowa, melodię. Wiele czerpię z książek, poradników, uwielbiam thrillery Kinga a teraz zaczytuję się w opowieściach Jacka Piekary. Inspirują mnie też inne blogerki, dziewczyny, które bawią się modą, eksperymentuja, nie boją się krytyki.
To tylko garstka moich inspiracji, może kiedyś zdradzę Wam więcej:).


 A Was co inspiruje? Natura? Sztuka? Ludzie? Muzyka? Podzielicie się tym ze mną?











19 komentarzy:

  1. piękny kolor włosów, stylizacja rewelacja ! zapraszam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Piękny kolor szminki i marynarki :-)
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :-)
    http://esteraowczarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne klimatyczne zdjęcia, podobają mi się twoje włosy,

    Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o wełnianych swetrach.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak naprawdę, to... nie mam pojęcia ;)
    to wszystko zależy od dziedziny ;P

    pewne postawy od zawsze modelują mi czytane przeze mnie lektury.
    jeśli chodzi o ubiór i styl - to chyba zdjęcia.
    z blogów, z folio lubianych przeze mnie fotografów, kadry podpatrzone gdzieś tam w telewizji...

    najczęściej jednak chyba własna fantazja - jakieś takie ogólne wyobrażenie na swój temat, słabość do pewnych form i krojów.
    tak, chyba tak to u mnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torebka <3
    Skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciąż mnie czymś zaskakujesz.... wchodzę do Ciebie a tu post,sesja z inspiracjami ;) Podoba mi się! :D
    Jeżeli chodzi o życie to napewno moją inspiracją jest Mama, a jeżeli chodzi o blogowanie to Ty, wy, mnie inspirujecie i dajecie powera do działania! <3
    Ps. Piękna ta pierwsza stylizacja, taka Walentynkowa ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspiruje mnie wiele spraw, zjawisk, ale na pewno wszystko to, co wymieniłaś. jestem otwarta na ludzi, naturę, słowa, uczucia...

    Wyglądasz elektryzująco. Pięknie, z klasą, sexy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :)
    Zapraszam serdecznie :)
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jesteś elegancka! I intrygująca! I już wiem kogo mi przypominasz - Sophie Ellis-Bextor !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      ktoś mnie już kiedyś do niej porównywał :)

      Usuń
  10. Co mnie inspiruje? Wiele rzeczy, to zależy od tego z kim jestem, co słyszę i co widzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam na twój blog przypadkowo i bardzo mi się podoba
    oby tak dalej, życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu
    będę tutaj częściej zaglądała, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna marynarka, w całym zestawie wyglądasz rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ludzie i Przyroda -
    to najpiękniejsze inspiracje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!