wtorek, 31 marca 2015

Summary of March.


 
   
   No i gdzie ta wiosna? Ja się pytam... Jeszcze nawet kwietnia nie ma a tutaj taka pogoda w kratkę.  Zapraszam na podsumowanie marca, z nadzieją, że kwiecień będzie jednak pogodniejszy.
    Powyżej mój pomysł jak zaradzić wiosennemu przesileniu i nie dać się zmęczeniu gdy przyroda budzi się do życia - lody! Smak pomarańczowo - szpinakowo- miętowy oraz rafaello podbił moje serce. Polish Lody zapraszają przez cały rok :).

Szczerzenie się do lustra to moja specjalność :).



 

Mój wiosenny kożuszek bardzo przypadł Wam do gustu:).

 
Kwietniowa zapowiedź:

 

    Jak rodzinnie i miło spędzić czas? Ja niedawno miałam przyjemność zwiedzić wrocławskie Afrykarium. Jestem szczerze zachwycona tym obiektem. Przepiękne widoki, bogata roślinność i ciekawy wystrój. Spieszcie się bo od 16 kwietnia ceny na tą przyjemność wzrosną!






    Ostatnio czytam książki Jacka Piekary - cykl o Mordimerze Madderdinie - inkwizytorze Świętego Officjum. Jacek Piekara stworzył świat, w którym Chrystus zszedł z krzyża i objął władzę nad ludzkością. Magiczny, średniowieczny, świat tortur, stosów i prześladowań. Można zacząć je czytać od dowolnego tytułu i tak się wciągnąć - mogę dać Wam na to moje słowo (chociaż jak twierdzi główny bohater powieści: "słowo, które dałem, jest tak czy inaczej moją własnością")...

Takie niespodzianki uwielbiam ;*.

11 komentarzy:

  1. Cudowny masz ten kożuszek!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy smak lodów, skusiłabym się :)
    Afrykarium? wow! Szkoda, że do Wrocławia mam tak daleko, bo na pewno bym odwiedziła...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lody jami jami :) A no mnie też pogoda już dobija :) Piękny bukiecik kwitów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie miksy bardzo lubię ;)
    Ale mnie dawno nie było u Ciebie ;) Witaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny blog, bardzo sympatyczna z Ciebie dziewczyna!
    takich lodow nigdy nie probowalam, ciekawa kombinacja smakow!

    fashion&lifestyle blog www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjadłabym takie lody, muszą być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kożuszek ekstra, całość wyglada super :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. o mniam te lody tak pięknie wyglądają a za oknem taka brzydka pogoda :(

    OdpowiedzUsuń
  9. So beautiful recap my dear! You are so sweet on the mirror!!! Have a nice day, kisses and thank you for stopping at my blog,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!