poniedziałek, 23 marca 2015

Szelki nie tylko dla panów.

szelki - H&M / koszula - Kappahl / spodnie - Reserved / szpilki - CCC
zdjęcia - Paweł

     Szelki są dość rzadkim elementem w męskiej modzie a w wydaniu kobiecym prawie nie spotykane. Ja jednak uważam, że w takiej wersji są bardzo zmysłowe i można by rzec uniwersalne :). Nadają się do eleganckich strojów ale również do bardziej luźnych i "łobuzerskich". Można je nosić do spodni, szortów oraz różnych fasonów spódnic.  Uważam, że szelki są bardzo efektownym dodatkiem do garderoby. A Wy co o tym myślicie?




 
 

19 komentarzy:

  1. Piękny z Ciebie Wamp w stylu Marleny Dietrich ! Fajnie ! Pieknie pozujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szelki są super!
    ja od dawna podejrzewam, że pasowałyby do mojego stylu, aż zdziwiona jestem, że nadal żadnej pary nie zamówiłam ;P

    kupiłaś je normalnie na damskim dziale, czy są z dziecięcego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana normalnie na dziale męskim ;) w komplecie z muszką.

      Usuń
  3. też mam szelki, nabyłam w sh. I zgadzam się, że szelki mają wiele twarzy - mogą być zmysłowe lub łobuzerskie. Ze zwyczajnego stroju zrobią oryginalny look. Bardzo fajny zestaw. Taki męski sznyt, lubie to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Ci taki styl :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie zachwycają takie szelki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez myślę, że to fajny dodatek! Super je zaprezentowałaś!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sesja! bardzo lubie takie stylizacje w meskim stylu

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe masz zdjęcia. Szelki? czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby niewinnie ale jednak zawadiacko. Bardzo fajna ta sesja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam też swego czasu nosiłam szelki, do tej pory wiszą gdzieś w szafie :) hehe nigdzie nie jest napisane, że są zarezerwowane tylko dla facetów :P
    jednak zrezygnowałabym tu z paska, skoro już są szelki :P
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Szelki są spoko. Większość kobiet wygląda w nim na przebrane, a nie ubrane. Szelki trzeba umieć nosić:)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, klasyka z akcentem, który całość wyróżnia. :) lubię taki styl!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie super. Do mnie chyba by nie pasowały, choć być może kwestia odpowiedniego zestawu. Ale u Ciebie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak fajnie zobaczyć coś zabawnego!

    OdpowiedzUsuń
  15. I also love to wear braces/szelki. Of course women look with them at least as good as men.
    Natasha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!