czwartek, 5 marca 2015

Welcome to Helfy.

sklep stacjonarny ul. Św. Mikołaja 40 Wrocław
zdjęcia - Edyta Cygan

 

     Tak jak obiecałam wcześniej, dzisiaj ponownie zapraszam do skarbnicy naturalnych kosmetyków jaką jest drogeria Helfy. Znajdziecie w niej nie tylko kosmetyki i perfumy ale również ekologiczne produkty spożywcze a nawet oryginalną biżuterię.
Sama nie mogłam oderwać wzroku od półek uginających się od tych różności i nie mogłam wyjść  ze sklepu z pustymi rękami... 
   W najbliższym czasie będę testować hennę khadi do włosów i jestem bardzo ciekawa rezultatów. Trzymajcie kciuki, żebym z Ani z Zielonego Wzgórza nie zamieniła się w zielone cudo :). 


















    "Olejujecie" włosy? Ja od dawna stosują tą metodę pielęgnacji i jestem z niej bardzo zadowolona. Z czystym sumieniem polecam olej kokosowy, oprócz włosów stosuję go na całe ciało, a czasami wykorzystuję w kuchni. 



10 komentarzy:

  1. Wszystko to tak pięknie wygląd, a jednocześnie kusi:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe vintage sklep :) wyglada fantastycznie . Ja do olejowania włosów nie mam przekonania. Kombinowałam , ale żeby jakiś efekt wow to nawet po kilku miesiącach nie widziałam . Są gęste i błyszczące z natury , pomogło im odstawienie nadmiaru olei , prostownicy i farb do włosów . I ścięcie tego wszystkiego :)
    Teraz sa naturalne , i fajne , nie puszà sie. Ale nitki siwe tez są , dlatego myśle o hennie ... Wiec do takiej drogerii tez zajrzę , pewnie internetowo , jak jest taka możliwość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy właśnie dzięki olejowaniu stały sie mniej niesforne i bardziej lśniące, ale tak jak piszesz nie każdemu to służy. Warto wypróbować i ocenić samemu.
      Buźka!

      Usuń
  3. Ja nie olejuje już tylko kremuje, niestety olejowanie u mnie tylko przez pewien czas się sprawdzało, a potem włosy zaczęły się wysuszać i to bardzo. Ale sklep bardzo ciekawy, chętnie bym tam pobuszowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie sklepy szkoda , że u mnie w okolicy nie ma nic z naturalnymi kosmetykami:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę z niecierpliwością czekać na recenzję henny! Mam na nią ochotę, ale boję się jej użyć na farbowane włosy.
    Olejuję swoje od dawna, ale kokosowy im nie służy, bo maja tendencję do sianowatości, a on ją potęguje.
    Właśnie zafundowałam im pierwsze arganowe olejowanie i też niestety nie dla nich:(
    Rób szybko to hennowanie!:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamusiu!!! Raj!!! Kocham naturalne kosmetyki, czasem mama mi coś kupi z marokańskich. Sama czuję się jak zdobywca gdy wypatrzę tu na miejscu coś z naturalnymi olejami w składzie a uwierz mi że to nie lada wyczyn!! Ale w tym sklepie mogłabym zamieszkać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe miejsce :))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. z tego sklepiku zabrałabym cudną LAMPĘ ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!