poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Biała Dama na Zamku Topacz.


płaszcz - tutaj / sweter - Mohito / spodnie - C&A / zegarek - Deja vu


    Niedaleko Wrocławia znajduję się Zamek Topacz, gdzie dzisiaj chciałam Was zaprosić. Miałam przyjemność spędzić tam niedziele popołudnie. Na terenie posiadłości znajduje się  Muzeum Motoryzacji, dzięki któremu możemy przenieść się w czasie podziwiając pojazdy polskiej produkcji, a także największą w Polsce kolekcję samochodów Rolls Royce & Bentley.

     Dzień iście wiosenny więc biały płaszcz, który znajdziecie tutaj oraz lekki sweterek okazał się idealny na taką wycieczkę. Buty tym razem wygodne, gdyż ceniąc sobie wygodę nie ubrałam wysokich obcasów :).
Miłego tygodnia i słonecznej pogody!














20 komentarzy:

  1. Moje zdanie na temat wycieczek znasz ! Zawsze !
    Ciekawy płaszcz :) i letnie kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow ale piękne retrusy!
    Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój płaszczyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To miałaś fajny dzień :-) Płaszczyk bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. To miałaś fajny dzień :-) Płaszczyk bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam muzea motoryzacji!!! Mam słabość do starych klasyków:) Miałaś super dzień!
    Też wybrałabym wygodę a kolorystycznie się zgrałyśmy bo wstawiłam podobne kolorki na blogu;) Biel fajnie Tobie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestem fanką bieli, ale tutaj... w tym połączeniu z limonką, przy tym fajnym ich kontraście nie potrafię się nią nie zachwycić!

    prześlicznie wyglądasz, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Biję się w pierś - dawno tu nie byłam. Ale już nadrabiam!
    Mogłabyś reklamować te fury na targach - tak ładnie się przy Tobie prezentują;-))
    ładny ten płaszczyk, wybitnie wiosenny. I te pastele ładnie grają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny zegarek! Ate samochody!
    Mój najnowszy post: http://siostramimbli.blogspot.com/2015/04/dzien-autobusu-czyli-krew-flaki-i-moj.html Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamek robi wrażenie i kolekcja starych samochód również. TY sama także fajnie się prezentujesz:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten czerwony mercedes pasuje ci do stylizacji xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, jak zwykle jesteś czarująca! płaszczyk jest śliczny, na wiosnę wprost idealny :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten zamek jeszcze mam niezaliczony! Fajnie się komponowałaś z tymi furami:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze polecam, szczególnie w sierpniu, jak bedzie zjazd starych samochodów!

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!