poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Miasto stu mostów - most milenijny.

sukienka - Mohito / kurtka - Orsay 
zdjęcia - Paweł

    Wrocław - "Wenecja północy", miasto stu mostów. W moim mieście jest ponad 130 mostów i kładek. Mam nadzieję, że kilka z nich uda mi się Wam pokazać. 
       Dzisiaj zapraszam na Most Milenijny (Tysiąclecia) – drogowy most wantowy (podwieszany) nad Odrą we Wrocławiu, łączący osiedla Popowice i Osobowice, jest częścią obwodnicy śródmiejskiej Wrocławia.
      Jak samopoczucie po świętach? Ja jestem "pełna" i od jutra spalam kalorie :). Miłego wieczoru!

 
 


 

24 komentarze:

  1. Twardzielka.....jak robilas te fotki bez kurtki :)
    Nawet w kurtce i pod parasolem wiosennie wygladasz.
    I swietny pomysl z mostami....tylko prosze je tez z perspektywy pokaz.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sceneria do zdjęć, uroczo wyglądasz w tej sukience :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe przyciągnął mnie tytuł posta ;) Fajny pomysł z mostami. Wiosną na mostku w Ogrodzie Japońskim ładne zdjęcia będą :) pozdrawiam również z Wrocławia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o powrocie i zamieszkaniu we Wrocławiu....Jest piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie chciałabym mieszkać gdzie indziej :).

      Usuń
  5. Kocham Wrocław! Wyglądasz kwitnąco Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Wrocław! Wyglądasz kwitnąco Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka :) Wyglądasz bardzo lekko, zwiewnie i wiosennie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wstyd się przyznać, ale we Wrocławiu byłam raptem trzy razy i zawsze w drodze do Nysy - spędziłam tam łącznie może godzinę, w oczekiwaniu na autobus ;P

    nie mam z nim najpiękniejszych wspomnień, bo zawsze, gdy w nim byłam lało i było bardzo szaro.
    Pamiętam widziane z okien pociągu wielkie kamienice - inne od moich łódzkich, bliskie tym katowickim.
    I cudowny, klimatyczny dworzec!
    I wredną babę z budy przy dworcu PKS, która resztę z dziesięciu złotych wydała mi w dwugroszówkach ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz to koniecznie nadrobić :), Wrocław ma wiele wspaniałych miejsc!

      Usuń
  9. WE Wrocławiu byłam tylko raz żeby pozwiedzać a później już tylko przejazdem niestety :( A bardzo bym chciała sobie połazić i pooglądać:) Dziś zachwycasz. W tej sukience wyglądasz tak delikatnie, z parasolką genialnie:) Co do świąt...obżarstwa nie było więc nie muszę nic spalać;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja i świetne zdjęcia ;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Udowodniłaś, że parasolka może być elementem stylizacji ;) Wyglądasz kwitnąco, podoba mi się, że pokazujesz tak pięknie nasze miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Niesamowity zestaw, ta sukienka jest genialna! Jesteś bardzo fotogeniczna i wyglądasz w tym bardzo kobieco. Nowy post na http://black-pearls.blogspot.com/, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna sukienka, no i ten parasol, idealnie sie dobraliscie :) Pozdrowionka poswiateczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz!!! A fotograf zrobił dobrą robotę! Fajny pomysł z parasolką!
    Nie widać po Tobie żebyś się objadała w święta;))
    Ja wciąż ubolewam, że już nie mieszkam we Wrocławiu...

    OdpowiedzUsuń
  15. You are a really beautiful woman Kasia and that dress looks so lovely on you!!! Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  16. Waham się, czy nie wybrać się na majówkę do Wrocławia. ten post mnie kusi.

    A Ty kusisz w tej sukience. Ogień kobieta jesteś! Niesamowita. dawno tak ładnie nie wyglądałaś, serio, olśniewasz w tym kolorze i kroju.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjęcia , a ten parasol wygląda jakby był doklejany w Photoshopie. Świetnie to wyszło !
    Aż dziw, ze jestem u Ciebie po raz pierwszy, lecz na pewno nie ostatni :*
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!