piątek, 3 kwietnia 2015

Sesja w windzie.

 kamizelka - tutaj  koszula, spodnie - C&A / koszulka - H&M / buty - tutaj
zdjęcia - Edyta Cygan


     Pogoda znowu nie dopisała, więc Edyta wpadła na nowatorski pomysł - zdjęć w windzie. Sesja okazała się nie lada wyzwaniem. Po pierwsze, ciągle wychodzący i wchodzący klienci galerii handlowej utrudniali nam zajęcie a po drugie obiekt był monitorowany, więc w każdym momencie mogłyśmy zostać wyproszone przez ochronę. Zrobiłyśmy kilka przejażdżek góra - dół i oto efekt naszej pracy ;).
        
        Sam zestaw jest luźny, spacerowy, taki "na cebulkę".
Zabieram się za przygotowania świąteczne a Wam życzę pogodnych duchem Świąt!







10 komentarzy:

  1. Swietna stylizacja :) a pomysl na sesje w windzie? Genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł, bardzo oryginalny :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę śliczny uśmiech! Zawsze jak jestem w windzie mam ochotę robić sobie zdjęcia haha!
    http://alinaurbanska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sesja, jak na takie warunki i niepewność ;P

    Twój uśmiech mnie zachwyca!

    i ten baranek ;)


    dla Ciebie również, Kasiu, wszystkiego dobrego z okazji Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahh jak Klasyk Wolińskiego ;);)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog,super zdjęcia.Naprawdę mi się podoba ;)
    ja dopiero zaczynam więc miło będzie jeśli do zajrzysz,z góry dziękuję ;*
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!